Gernetic tuotteet - mistä olette ostaneet?

nystenjasmin

Hei,

Haluaisin tiedustella, onko kenelläkään sen suurempaa kokemusta Gernétic-tuotteista? Olen kuullut niistä erittäin paljon hyvää, sopivat todella herkälle iholle ja ovat hoitavia.

Itselläni on herkkä couperosa iho, ja mielelläni haluaisin aloittaa testauksen tuotteilla. Ilmeisesti ovat saatavilla vain kosmetologeilta? Jos jollakulla ihanalla olisia kokemuksia hyvästä hoitolasta ja yleisesti neuvoja koskien sarjan tuotteita, ottaisin niitä vastaan mielelläni! :)

7

3291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synchro

Synchro voide itselleni tuttu, lääkärini suositteli sitä kirurgisen leikkauksen jälkeen arpien hoitoon. Haavat paranivat nopeammin ja arvet ovat miltei huomaamattomat.

Tätä tuotetta voin suositella, muita en ole kokeillut, olen hieman huono hoitamaan ihoani :)

• Maukkinen

sama täällä, gerneticin syncroa on tullut käytettyä eikä ilman osaa enää olla. 30ml voidepurkki kestää itsellä melkein 3 kuukautta päivittäin käytettynä, joten on myös riittoisaa. voide on semmoinen "Jokapaikan" höylä - käytän kasvoille, vartalolle, lasten haavereihin.. parempaan voiteeseen en ole vielä törmännyt.

• Lepland

Tykkään! Kosmetologini käytti ennen baborin tuotteita, joita tuli ostettua. Nyt hän on siirtynyt Gerneticiin ja olen päässyt tutustumaan tuotteisiin, todella ihania. Mikään ei kirvele tai kiristä, ja ihosta tulee pehmeä, tosi sileä. Ostin käyttööni myös tuon klassikkovoiteen Synchron, joka alkuun vaati hieman tottumista koska on niin "rasvainen" - mutta eron kyllä huomaa, iho ei kuivu tai hilseile vanhaan tahtiin.

• Anonyymi

Puuderipuoti, Kosmein, Leena Vapaamies, Näistä paikoiss
      ta ainakin saa. Om muitakin, mutta en muista.

Ikuinen Gernetincin käyttäjä

• Anonyymi

Ehdoton Synchron käyttäjä jo yli 20 vuoden ajan enkä aio luopua siitä. Ostan sen kosmetologiltani, mutta nyt sitä saa myös maahantuojan verkkokaupasta.

• Anonyymi

Käyttänyt Gernetic tuotteita 40vuotta, en enän kokeilisi edes muita! Ihmevoiteita Synhrosta lähtien ja aurinkovoiteet loitavia...käytän myös myo myosoa, sekä toisinaan täsmätippoja! Ei tarvi kauneusleikkauksia, kun käyttää oikeita luonnontuotteita kalliita kylläkin mutta myös sen arvoisia! Tyttärenikin 40v alkoi köyttämään ja hänen ihonsa aivan erilainen

• Anonyymi

Olen käyttänyt vuosikymmeniä Gernetic tuotteita.
      Syncro, nuclea, lift cream
      Ostan suoraan maahantuojalta Vito beauty nettikaupasta.
      Huippu tuotteita ja ikäisekseni omaan hyvän ihon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe