Hei! Mä oon tässä miettiny että mä haluisin alkaa ratsastaan mutta kun mä oon jo 14 v nii en tiiä oikeen mutta mitä mieltä te ootte?
14v. Ratsastamaan?
8
58
Vastaukset
- Kiinostais
ylöös!
- mörrinkäinen
Täällä ei ole ympärivuorokautista päivystystä, joten turha hermostua vaikka vastausta ei tulisikaan samalla sekunnilla kun kysymyksen on tänne lähettänyt. Ihmisillä on muutakin elämää kuin foorumi.
Mutta vastauksena kysymykseesi, ratsastuksen aloittamiselle ei ole ikärajaa. Vasta-alkajia on kaiken ikäisiä eikä ketään ole katsottu kieroon siksi että joku olisi muiden mielestä liian nuori tai vanha. Ainakin niissä paikoissa joissa itse olen käynyt, kaikki ovat olleet yhtä tervetulleita joukkoon.
Niin että mene ihmeessä ratsastamaan jos kiinnostusta löytyy! Hevoset ovat mahtavia eläimiä ja ne tarjoavat uskomattoman paljon sisältöä elämään.
Tervetuloa hevosmaailmaan! - Kasiro
Menoksi vain! Ratsastuksessa ei tosiaankaan ole ikärajaa ja kaikenikäiset oppii kyllä. Myös aikuiset alkavat ratsastamaan ja hyvin menee ja heidät toivotetaan tervetulleeksi hevosmaailmaan.
Antoisia ratsastustunteja! - Lumiponi
Kyllähän sä voit ratsastaa vaikka oot jo 14! Mä ainakin alkaisin vaikka olisin jo 100! XD
- Skyer
Tallille vaan, ei se ikää katso! Mä itse aloitin 16 vuotiaana :)
- epäammattilainen
Sen kun alotat jos vaan voit! :)
Minäkin aloitin äskettäin (14-v) tunnit säännöllisesti. Aiemmin olin ratsastellut vain muutamia kertoja. Tallilla käynti on aina viikon kohokohta, palkinto opiskelusta! :) - Tallityttö
Jos sua nyt ratsastaminen kiinnostaa niin ilmanmuuta kannattaa alkaa ratsastaan! Ratsastaminen on hieno harrastus, vaikka nyt susta voi tuntua jopa vähän nössöltä noin teini - iässä, mutta jos aloittaisit niin se voi olla sun mielestä kivaa. Eli ei oo mitenkään noloo jos alottaisitkin.
- Ratsastaja13v
Moi! Itse oon nyt 13v ja harrastanu 7 vuotta. Suosittelen lämpimästi harrastuksena! Ratsastuksen voi alottaa oikeestaan ihan minkä ikäsenä vaan, ei sillä oo väliä ootko 4 tai vaikka 37 vuotias. Jos kaipaat vakuuttelua tai haluat tietää hyödytkö mitään, niin voin kertoa että ratsastaminen on hyväks kunnolle, tasapainoon, rytmitajuun ja selälle. Lisäks on tosi rauhottavaa olla hevosten kanssa ja saat varmasti paljon uusia kavereita tallilta! :3
Kivoja ratsastustunteja! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813