Kapakat auki.

Miss r.

Eikö olekin merkillistä filosofiaa se että kapakat saavat olla auki aina jo aamusta sunnuntaisin mutta kaupat ei. Kysymys kuuluu...
Onko syöminen synnillisempää kuin ryyppääminen.
(kapakassakin on työntekijöitä joten ei voi vedota siihen että ihmiset tarvitsevat enemmän vapaa-aikaa) Mitä mieltä asiasta olette.

55

9409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss r.

tietenkään haittaa vaikka joisivat itsensä kuoliaiksi jo kuuden aikaan aamulla mutta tämä onkin periaatekysymys. Huomautukseksi vielä että miss runoilija, eli minä, olen skeptikko enkä tiedä synnistä mitään.

• mintturosmariini

...ihanaa Miss; joukoot vain itsensä hengiltä...ne joille se viina maistuu, mutta kaupat siis auki jo sunnuntaiaamusta!

• miss r.
        mintturosmariini kirjoitti:

...ihanaa Miss; joukoot vain itsensä hengiltä...ne joille se viina maistuu, mutta kaupat siis auki jo sunnuntaiaamusta!

ainakin kahteentoista saakka auki....

• miss r.
        miss r. kirjoitti:

ainakin kahteentoista saakka auki....

24:jään saakka.

• että meitä on ainakin kaksi skeptikkoa tällä listalla.

• yopollo
        sitroen kirjoitti:

että meitä on ainakin kaksi skeptikkoa tällä listalla.

teidän skeptisyyttänne, missin nyt ainakin.

• miss r.
        sitroen kirjoitti:

että meitä on ainakin kaksi skeptikkoa tällä listalla.

ihanko oikeasti olet skeptikko. Hieno juttu jos niin on.

• miss r.
        yopollo kirjoitti:

teidän skeptisyyttänne, missin nyt ainakin.

olen ollut skepsiksen jäsen jo vuoden päivät. Minulla on jäsendiplomi, minut hyväksyttiin anomuksen perusteella. Mm. Ilkka Niiniluotokin on sen jäsen.

• yopollo
        miss r. kirjoitti:

olen ollut skepsiksen jäsen jo vuoden päivät. Minulla on jäsendiplomi, minut hyväksyttiin anomuksen perusteella. Mm. Ilkka Niiniluotokin on sen jäsen.

olevan, sinua epäilen yhä.

• miss r. kirjoitti:

ihanko oikeasti olet skeptikko. Hieno juttu jos niin on.

olen. En tosin jäsen. Skepsiksen lehteä joskus kirjastossa luen.

• miss r.
        yopollo kirjoitti:

olevan, sinua epäilen yhä.

Eikö olisi todellakin idioottimaista sanoa olevansa skeptikko jos ei olisi......... Kerro mitä järkeä siinä voisi olla ja mitä siitä hyötyisi. Kiitos.

• miss r.
        sitroen kirjoitti:

olen. En tosin jäsen. Skepsiksen lehteä joskus kirjastossa luen.

Oletko jo kauankin ollut skeptikko. Miten tulit kääntyneeksi skeptiselle kannalle.
        Itse ole ollut vasta kaksi vuotta, sitä ennen olin lähes fanaattinen uskovainen. Onneksi äly kuitenkin viimein voitti. Nyt en mistään hinnasta enää kääntyisi uskoon, sen verran on järkeä tullut tämän kahden vuoden aikana.

• miss r. kirjoitti:

Oletko jo kauankin ollut skeptikko. Miten tulit kääntyneeksi skeptiselle kannalle.
        Itse ole ollut vasta kaksi vuotta, sitä ennen olin lähes fanaattinen uskovainen. Onneksi äly kuitenkin viimein voitti. Nyt en mistään hinnasta enää kääntyisi uskoon, sen verran on järkeä tullut tämän kahden vuoden aikana.

Hyvin kauan, en edes muista milloin kypsyin tyhjiin uskomuksiin. Olen myös väärinajattelija, jolle luontokin kostaa. Pihakuusillani nimittäin on vääräoppisesti paalujuuret, vaikka oppikirjat sanoo, ettei kuusella sellaisia ole vaan männyillä. Ja sitä väärinajatteluahan ei voi olla demokratiassa, koska siellä itsekukin saa vapaasti ajatella ihan mitä itse haluaa.

• sitroen kirjoitti:

Hyvin kauan, en edes muista milloin kypsyin tyhjiin uskomuksiin. Olen myös väärinajattelija, jolle luontokin kostaa. Pihakuusillani nimittäin on vääräoppisesti paalujuuret, vaikka oppikirjat sanoo, ettei kuusella sellaisia ole vaan männyillä. Ja sitä väärinajatteluahan ei voi olla demokratiassa, koska siellä itsekukin saa vapaasti ajatella ihan mitä itse haluaa.

muuten samaa mieltä Miss R:n kanssa aukioloajoista. Niin kauppojen kuin kapakoidenkin.

• Himoshoppariko?
        miss r. kirjoitti:

24:jään saakka.

siellä kaupassa niin kauan? 18 tuntia! On se kumma jos ei sulle vähempi kaupan aukiolo riitä! Lukisitko kaikki aikakausilehdet läpi? Siinä kyllä kuluu aikaa...:D

• mintturosmariini

...Suomihan on kaikenlaisten rajoitusten "kultamaa".
      En kyllä ymmärrä yhtään tuota kädenvääntöä noista kauppojen aukioloajoista; olkoot auki vaikka ympärivuorokauden minun puolesta. Ja eikös siitä; näin tyhmästi ajatellen; synny myös lisää työpaikkoja?!

• miss r.

todellakin jos kaupat olisivat yöhön saakka auki. Työpaikkoja tietysti tulisi lisää se on varma.

• yopollo
        miss r. kirjoitti:

todellakin jos kaupat olisivat yöhön saakka auki. Työpaikkoja tietysti tulisi lisää se on varma.

sen verran kuin uutta liikevaihtoakin, eli ei yhtään. Saman verran ihmiset ostavat kuin tähänkin asti, raha kun ei lisäänny itsestään kauppojen aukioloa pidentämällä.

Pidentynyt aukiolo pitää säästää joskakin muusta.

• miss r.
        yopollo kirjoitti:

sen verran kuin uutta liikevaihtoakin, eli ei yhtään. Saman verran ihmiset ostavat kuin tähänkin asti, raha kun ei lisäänny itsestään kauppojen aukioloa pidentämällä.

Pidentynyt aukiolo pitää säästää joskakin muusta.

Miksi kapakat sitten saavat olla melkein yötä päivää auki ja viikonloput päälle, kuka sen tietää, sen haluan kuulla.
        Ovatko kapakkojen työntekijät jotenkin huonompaa pohjasakkaa kun niiden hyvinvoinnista ei tunnuu kukaan piittaavan. Minä piittaan.

• yopollo
        miss r. kirjoitti:

Miksi kapakat sitten saavat olla melkein yötä päivää auki ja viikonloput päälle, kuka sen tietää, sen haluan kuulla.
        Ovatko kapakkojen työntekijät jotenkin huonompaa pohjasakkaa kun niiden hyvinvoinnista ei tunnuu kukaan piittaavan. Minä piittaan.

sekään mikään kultakaivos.Pitkä aukiolo syö katetta silläkin alalla.

• miss r.

elämänaluetta ne seuraavaksi alkavat rajoittaa.?

• mintturosmariini

tule äkkiseltään mitään mieleen, kun noita rajoituksia on jo niin paljon. Mites ois tää sananvapaus täällä; toisaalta sitäkin jo taidetaan jotenkin valvoa:)

• miss r.
        mintturosmariini kirjoitti:

tule äkkiseltään mitään mieleen, kun noita rajoituksia on jo niin paljon. Mites ois tää sananvapaus täällä; toisaalta sitäkin jo taidetaan jotenkin valvoa:)

sananvapautta ja poistetaan täältäkin heti ne kommentit jotka eivät johtoa miellytä. Yleisönosastolle et voi kirjoittaa kuin niistä aiheista jotka ovat ko. lehden mielestä sopivaa luettavaa.

• miss r. kirjoitti:

sananvapautta ja poistetaan täältäkin heti ne kommentit jotka eivät johtoa miellytä. Yleisönosastolle et voi kirjoittaa kuin niistä aiheista jotka ovat ko. lehden mielestä sopivaa luettavaa.

Valvotaan ja sensuroidaan hyvinkin Suomessa.
        Tsernobylin onnettomuus tuli tietoon Ruotsin kautta ja täälläkin tiedotettiin vasta useita tunteja sen jälkeen, kun säteilymittarit olivat hälyttäneet.

Unkarissa pian 2 v sitten tapahtuneesta ydinkatastrofista ei ole tiedotettu mitään eikä minkäänlainen uutinen siitä pääse esimerkiksi lehtiin. Vihreätkin ovat samassa rintamassa. Jos viidettä ydinvoimalaa ei olisi rakenteilla, tilanne saattaisi olla toinen.

Ei pääse julkisuuteen myöskään ydinvoimaloitten valtavat kemikaali- ym tahalliset dumppaukset meriin, ei tosin muunkaan teollisuuden vastaavat.

• Mä Täs
        sitroen kirjoitti:

Tsernobylin onnettomuus tuli tietoon Ruotsin kautta ja täälläkin tiedotettiin vasta useita tunteja sen jälkeen, kun säteilymittarit olivat hälyttäneet.

Unkarissa pian 2 v sitten tapahtuneesta ydinkatastrofista ei ole tiedotettu mitään eikä minkäänlainen uutinen siitä pääse esimerkiksi lehtiin. Vihreätkin ovat samassa rintamassa. Jos viidettä ydinvoimalaa ei olisi rakenteilla, tilanne saattaisi olla toinen.

Ei pääse julkisuuteen myöskään ydinvoimaloitten valtavat kemikaali- ym tahalliset dumppaukset meriin, ei tosin muunkaan teollisuuden vastaavat.

Turvevoimala taitaa olla vaarallisin ja haitallisin.
        Linnuille taas tuulivoimalat ovat pahoja surmanloukkuja.

Ydinvoimala mieluummin omassa maassa kuin itärajan takana !

• naakka
        Mä Täs kirjoitti:

Totta haastat. Sulkapöllypaikkana me tuulivoimalaa pidämme.

• miss r.
        sitroen kirjoitti:

puhut raakaa totuutta, näin se asia on.

• miss r.
        Mä Täs kirjoitti:

minä joka len eläinsuojeluihminen niin olen kanssasi samaa mieltä ja se että jos niitä todellakin on holtittomalla venäjällä niin siitä ei hyvä seuraa.

• Mä Täs kirjoitti:

turvevoimalassa on sellaista, jota ei muissa höyryvoimalaitoksissa?
        Se tuulivoimaloitten vaarallisuus linnuille on pelkkää ydinkiimaisten propagandaa. En ole ensimmäistäkään linnunraatoa tuulimyllyn juurelta löytänyt, vaikka paljon olen siellä kulkenut. Kyllähän linnut nyt siivet näkevät ja kuulevat, ei ne nyt niiiiin tyhmiä ole!
        Ydinvoiman vaaroista satun tietämään luultavasti aika paljon enemmän kuin Mä Täs.

• jannep
        sitroen kirjoitti:

turvevoimalassa on sellaista, jota ei muissa höyryvoimalaitoksissa?
        Se tuulivoimaloitten vaarallisuus linnuille on pelkkää ydinkiimaisten propagandaa. En ole ensimmäistäkään linnunraatoa tuulimyllyn juurelta löytänyt, vaikka paljon olen siellä kulkenut. Kyllähän linnut nyt siivet näkevät ja kuulevat, ei ne nyt niiiiin tyhmiä ole!
        Ydinvoiman vaaroista satun tietämään luultavasti aika paljon enemmän kuin Mä Täs.

Turvevoima on suomessa merkittävä ydinsäteilyn lähde, tosin samaa ilmiötä on myös hiilivoimassa. Hiilivoimala päästää ilmaan ja ympäristöön kivihiilessä olevaa luonnon uraania 10 tonnia 10 Twh kohti. Turvevoimalan säteilevien aineiden päästöt ovat vielä suuremmat. Eli luonnonturpeeseen on vuosituhansien aikana kertynyt suomen maaperästä luonnon uraania. Kun turve poltetaan vapautuu uraani ilmakehään ja kulkeutuu tuulen mukana. Turvevoima on eräs suurimpia ydinsäteilyn lähteitä suomessa.

• Nanni

sunnuntaisin ei tarvitsisi olla auki kapakat
      enempää kuin kaupatkaan. Ei ole ollut tarvetta
      käydä kummassakaan sunnuntaina enkä periaatteessa
      mene, sillä mielestäni kummankin alan ihmiset
      tarvitsee leponsa ja vapaansa siinä missä muutkin.

On aivan älytöntä enää lähteä laajentamaan
      aukioloaikoja, onhan isommat marketit nyt jo
      arkisin klo 21 saakka auki ja se riittää.
      Jouluaattona myös saisi kaikki putiikit olla kiinni jotta liikealan väelläkin olisi joulu.
      Täällä omassa kaupungissani onnistuisi isompien
      markettien välillä tehty herrasmiessopimus että
      vuorovuosina pitäisivät auki joulunaikaan.
      Ei niissä kuitenkaan ole muuta kuin maitopurkkien hakijoita.

• miss r.

Olen todellakin eri mieltä kanssasi kauppojen aukioloaika kysymyksessä sillä itse, haen vielä paljon tavaraa kauhealla kiireellä esim. jouluaattonakin ja muina arkipäivinä kummastelen jatkuvasti sitä puolikymmenen aikaan että maito/leipä on päässyt loppumaan kun en pidä pakasteleivästä.
        Juttu alkoi oikeastaan siitä että miksi kapakat saavat olla auki aamusta sunnuntaisin mutta kaupat eivät. siihen odotan vastauksia.
        Kun olin pari vuotta sitten ns. kehitysmaassa elikkä Turkissa niin me lähdimme ostoksille siinä 22 maissa ja se viikko oli kyllä tosi kiva, ihan otti päähän kun täällä kotosuomessa oli taas tyhmät rajoitteet edessä.

• Nanni
        miss r. kirjoitti:

Olen todellakin eri mieltä kanssasi kauppojen aukioloaika kysymyksessä sillä itse, haen vielä paljon tavaraa kauhealla kiireellä esim. jouluaattonakin ja muina arkipäivinä kummastelen jatkuvasti sitä puolikymmenen aikaan että maito/leipä on päässyt loppumaan kun en pidä pakasteleivästä.
        Juttu alkoi oikeastaan siitä että miksi kapakat saavat olla auki aamusta sunnuntaisin mutta kaupat eivät. siihen odotan vastauksia.
        Kun olin pari vuotta sitten ns. kehitysmaassa elikkä Turkissa niin me lähdimme ostoksille siinä 22 maissa ja se viikko oli kyllä tosi kiva, ihan otti päähän kun täällä kotosuomessa oli taas tyhmät rajoitteet edessä.

juuri siihen että kun ihmiset tietää että esim.
        jouluaattona kaupat ovat auki, siirretään ostosten
        tekoa viime tippaan. Itse en todellakaan halua mennä jouluaattona kauppaan ja tuskin ne myyjätkään haluavat olla siellä.

Tuohon kapakkahommaan en osaa sanoa mitään kun ei
        ole tarvetta mennä sinne sunnuntaina enempää kuin
        arkenakaan.

Huomioi myös että lämpimissä maissa on olemassa
        siestat jolloin paikat saattavat olla keskellä
        päivää suljettuina. Ei täällä sellainen vetelisi,
        heti hajottaisivat ovet ja ikkunat kun eivät pääsisi olusiaan hakemaan.

• miss r.
        Nanni kirjoitti:

juuri siihen että kun ihmiset tietää että esim.
        jouluaattona kaupat ovat auki, siirretään ostosten
        tekoa viime tippaan. Itse en todellakaan halua mennä jouluaattona kauppaan ja tuskin ne myyjätkään haluavat olla siellä.

Tuohon kapakkahommaan en osaa sanoa mitään kun ei
        ole tarvetta mennä sinne sunnuntaina enempää kuin
        arkenakaan.

Huomioi myös että lämpimissä maissa on olemassa
        siestat jolloin paikat saattavat olla keskellä
        päivää suljettuina. Ei täällä sellainen vetelisi,
        heti hajottaisivat ovet ja ikkunat kun eivät pääsisi olusiaan hakemaan.

onhan ne oluset toisaalta saatava vaikka rikotun ikkunan kautta jos ei muuten....... Aika hyvä huomio.

• miss r.

Älä hakkaa mattojas pyhisin älä pyykkiäs
      pese silloin.
      Maksa aina kun katsot tveetä
      mutta älä huudata sitä illoin.
      Älä kirjoita palstoille totuutta
      sillä se ei kuulu suomen malliin.
      Ja jos autolla kaahailet vähänkin
      se tekee lystistä kalliin.
      Älä rasistiksi sä rupea
      et vaikka ne haukkuiskin meitä.
      ja jos nakun ihmisen teeveessä näät
      niin kiireesti silmäsi peitä.
      Älä laihduta älä lihota
      älä tupakkaa huuleesi anna.
      Älä kaljaa juo älä valehtele
      tai ne linnaan voivat sut panna.

• miss r.

Älä kiroa älä nenääsi kaiva
        ole asunnossas kuin haamu.
        Älä hampurilaisia syö
        älä liikaa naura
        ja samoten on oltava aamu.
        Älä murjota älä piereskele
        sillä muuten saat kuiskutteluita.
        Älä presidenttiä arvosteleja, kunnioita myös rikkaita muita.

• miss r.
        miss r. kirjoitti:

Älä kiroa älä nenääsi kaiva
        ole asunnossas kuin haamu.
        Älä hampurilaisia syö
        älä liikaa naura
        ja samoten on oltava aamu.
        Älä murjota älä piereskele
        sillä muuten saat kuiskutteluita.
        Älä presidenttiä arvosteleja, kunnioita myös rikkaita muita.

Älä saunaa moiti se ei ole sopivaa
        kun niin moni sitä rakastaa.
        Älä huonoja vitsejä kertoile kelle
        tai sanovat sinun olevan pelle.
        Älä vastusta herrojen muka totuus sanaa
        tai ne alimpaan rakoon heti sut manaa.
        Älä arvostele lääkäriä vaik tekis virheen pahan
        ja muista että mahti on aina rahan.
        Älä morkkaa tuomarmiestä, se tiedä
        sillä sellaista tyyppi ei koskaan siedä.

• miss r.
        miss r. kirjoitti:

Älä kirjoita liika älä runojas suolla
        sillä sellaisten juttujen pitää kuolla.
        Älä marise turhasta huolestu kestään
        tai sun selkäs takana likapyykkiä pestään.
        Älä kirkosta eroa se ei tule kuuloon
        vaikka uskon jutut perustuvat luuloon.
        Älä valita sakoita, poliisi sen muistaa
        etkä seuraavalla kerralla voi tutkan ohi luistaa.
        Älä valita sillä valitus ei kannata koskaan
        me kuitenkin hukumme kieltojen roskaan.

• Nanni
        miss r. kirjoitti:

noissa raameissa kun elää, ei kukaan häiritse.

• miss r.
        Nanni kirjoitti:

noissa raameissa kun elää, ei kukaan häiritse.

jos on liian hyvä ja kuuliainen, siitäkin yhteiskunta ja kanssaihmiset rankaisevat, joten ei hyvin mitenkään.

• Nanni
        miss r. kirjoitti:

jos on liian hyvä ja kuuliainen, siitäkin yhteiskunta ja kanssaihmiset rankaisevat, joten ei hyvin mitenkään.

muuten ihmisiä olisikaan.
        Olen itse kapinoinut vuosikausia noita ajatuksia
        vastaan, meitä holhotaan liikaa tai ei sitten
        ollenkaan. Siinäkin on mietittävää.

• miss r.

Mitkä ovat mielestäsi 5 raivostuttavinta kieltoa kotomaassamme.

• miss r.

tai mistä mielestäsi jauhetaan ihan liikaa..... Kerro.

• miss r.
        miss r. kirjoitti:

tai mistä mielestäsi jauhetaan ihan liikaa..... Kerro.

1. Kauppojen pitää saada itse päättää aukioloaikansa.
        2. Roskaruoasta jauhetaan. Mielestäni hampurilainen ja ranskalaiset ovat hyvä ja täyttävä ateria silloin tällöin. Lapset lihovat enimmäkseen karkeista limsasta ja sipseistä ja siitä kun eivät enää liiku.
        3. On raivostuttavaa kun tyhmiä julkkiksiä valitaan eduskuntaan.
        4. Kustantajilla ja lehtimiehillä on aivan liianpaljon valtaa.
        5. Tavallista ihmistä, eikä varsinkaan vanhuksia pidetä enää minään. Pitää olla titteli tai julkkis että kuunnellaan ja kenties arvostetaan.

• miss r.
        miss r. kirjoitti:

1. Kauppojen pitää saada itse päättää aukioloaikansa.
        2. Roskaruoasta jauhetaan. Mielestäni hampurilainen ja ranskalaiset ovat hyvä ja täyttävä ateria silloin tällöin. Lapset lihovat enimmäkseen karkeista limsasta ja sipseistä ja siitä kun eivät enää liiku.
        3. On raivostuttavaa kun tyhmiä julkkiksiä valitaan eduskuntaan.
        4. Kustantajilla ja lehtimiehillä on aivan liianpaljon valtaa.
        5. Tavallista ihmistä, eikä varsinkaan vanhuksia pidetä enää minään. Pitää olla titteli tai julkkis että kuunnellaan ja kenties arvostetaan.

Kuudes, ja kaikkein tärkein raivoni kohde ovat pedofiilit. Niistä pitäisi heti alkuun kun kiinni saadaan tehdä eunukkeja.

• Nanni

kaikki kapakat kiinni viimeistään 2.00, miksi
      niissä pitäisi saada riekkua aamuun saakka.
      Kansa menisi ajoissa ja lähtisi pois ajoissa
      selvittämään aamuksi päitään.

• miss r.

ja hakkaamaan muijansa.......... On tää kans.. Mitäs jos viina ja juominen kokonaan kiellettäisiin, kun noita kieltoja kerran piisaa, siinä säästyisi moni perhe tuskalta.
        Ai niin..... alkohan on valtion monopoli.

• Nanni
        miss r. kirjoitti:

ja hakkaamaan muijansa.......... On tää kans.. Mitäs jos viina ja juominen kokonaan kiellettäisiin, kun noita kieltoja kerran piisaa, siinä säästyisi moni perhe tuskalta.
        Ai niin..... alkohan on valtion monopoli.

oikein hirvittää kun joulu lähestyy että kuinka
        monet taas joutuu evakkoon viinan vuoksi.
        Minä en ole koskaan hyväksynyt alkoholia joulun
        yhteydessä, en itseltäni enkä muilta. Mulla on
        ollut täysi kieltolaki voimassa sen suhteen.
        Joulu on perhejuhla ja siihen ei viina sovi piste.

• miss r.
        Nanni kirjoitti:

oikein hirvittää kun joulu lähestyy että kuinka
        monet taas joutuu evakkoon viinan vuoksi.
        Minä en ole koskaan hyväksynyt alkoholia joulun
        yhteydessä, en itseltäni enkä muilta. Mulla on
        ollut täysi kieltolaki voimassa sen suhteen.
        Joulu on perhejuhla ja siihen ei viina sovi piste.

On se kumma kun joulunakin, jonka pitäisin olla perhejuhla, etenkin lapsien ilo, niin ryypätään ja tapellaan. Kerrassaan idioottimaista käyttäytymistä ns. aikuisilta.

• miss r.

lastemme iloksi ja vähän ehkä aikuistenkin. Kuka aloittaa.

• Miss r.

On rauha,
        lumi hiljalleen laskeutuu maahan.
        Pienet lapset, iloisen joulun saahan.
        Antakaa aikuiset lapsille kotiin lämmin
        rakastakaa heitä,suojelkaa lempeämmin.

• miss r.
        Miss r. kirjoitti:

On rauha,
        lumi hiljalleen laskeutuu maahan.
        Pienet lapset, iloisen joulun saahan.
        Antakaa aikuiset lapsille kotiin lämmin
        rakastakaa heitä,suojelkaa lempeämmin.

eikö teillä runosuoni kulje vai oletteko jo jouluostoksilla.

• miss r.

tämä poistetaan. Onhan suomi rajoitusten maa.

• Miss r.

Joukuusen koristelen
      latva tähden saa.
      Pukkia odottelen
      kun valkea on maa.
      Tule joulu kultainen
      tule vieraaks mulle.
      Iloisesti oottaen
      tän kirjoitan sulle.

• Wacky

Tottakai kapakoiden on hyvä olla ja mielestäni tuleeki olla auki. Joulu on perhejuhla. Suurin osa meistä viettää sen läheistensä seurassa. Mutta oletteko ajatelleet ihmisiä, joilla ei ole ketään? Jouluna itsemurhatilastot tekevät äkkihypähdyksen ylöspäin.. Miksi? Kaikki viettävät laatuaikaa läheistensä kanssa, mutta yksinäiset istuvat kotona ja yksinäisyys tuntuu musertavammalta kuin ikinä. Baarista nämä ihmiset löytävät muita kaltaisiaan.. näkevät etteivät ole yksin. En sano, että baari on hyvä vaihtoehto, mutta näillä näkymin suomenmaassa se ainoa, jonne yksinäiset ja joulusta vähemmän kiinnostuneet voivat kokoontua.
      Kaupatkin saisivat mielestäni olla auki, mutta kun näin ei ole niin hoidetaan jokainen jouluostoksemme ajoissa :)
      Hyvät joulut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe