Olen ollut Lpr:n Go On:lla hiukan yli 3 vuotta. Töitä ollut suht hyvin, paitsi marraskuun jälkeen. Uusia työntekijöitä on kuitenkin jatkuvasti otettu ko firman kirjoille. Nyt tämä firma kuitenkin loppuu kevät talvella koska, kaupunki perustaa oman rekrytointi firman ja nämä keittiöalan hommat, joita olen tehnyt, siirtyvät sinne. Nyt nyppii kuitenkin se että, kun olen Go On:lta kysynyt keikkoja, on vastattu, ei nyt ole, myö kyl ilmotellaan. Vai ei ole, paskapuhetta! Eräs tuttuni tuli syksyllä noihin hommiin ja nytkin teki 2 vkossa 8 työpäivää ja minä vain 2 samalla ajalla. Mikähä täs nyt mättää vai mun lärvi. Elettävä täs on muidenkin.
Go On
Ottaa päähän
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111425- 971377
- 691250
- 1151129
- 901076
- 69951
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18905- 34876