Kawasaki GTR 1400

Kahdella pyörällä

Moi

Onko kenelläkään palstan lukijoista kyseistä pyörää, ja voisinko saada jotain käyttäjäkokemuksia (asiallisia) siitä. Olen aikeissa ostaa keväällä joko uuden tai vähän ajetun, joten tarvitsisi vähän apuja ja infoa ko. kulkuvälineestä.
Onhan noita merkkikohtaisia palstoja netissäkin, mutta mielelläni kuulisin vielä lisää. Se on melko iso sijoitus.

5

2561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kawa-fani

Oon ajanu 2010 mallilla nyt 83tkm matka-ajoo pääosin, eikä mitään vikaa oo ollunna. Yks ajovalopoltin män, renkaitahan raskas peli kuluttaa, huollot ajallaan, suoraa huutoo loppuaika. Harvinaisen huoleton peli on GTR.

• KK58

Voin suositella matka-ajoon. Itse Eurooppaa pari kesää ristiin rastiin kruisailleena pidän kyllä tällä ajamisesta.
      Onhan se tosiaan ihan tarkoituksella matkapyörä ja sporttinen sellainen.
      Ei mitään vikoja ole tullut vastaan vielä vm. 2008.

• KahdellaPyörällä

Täytyy kai sitten lähteä Vantaalle Kawa-kauppaan. kiitos informaatiostanne.

• Bemuilla.jo.15.vuotta

Makuasia, mutta saa tuolla rahalla paremmankin pyörän.. Esim. BMW K 1300 ässän, sporttinen matkapyörä ja mielestäni ihan toista luokkaa kuin vaikka GTR.
      Tai jos todellisen matkajuhdan haluat, niin vilkaise vaikka nettimotosta Bemun K 1600 GT malleja. Ne vaan menee mielestäni turhan raskaiksi, mutta makuasia sekin.
      Bemuilla olen ajellut jo 15 vuotta ja n. 150 tkm. Merkkiuskollinen en ole, mutta mieleisempääkään ei ole löytynyt.

• KahdellaPyörällä

Moottoripyörien paremmuus on subjektiivinen juttu. Jokaisella tehtaalla ympäri maailman on enemmän teknistä tietoa ja osaamista moottoripyöristä kuin kaikilla Suomen moottoripyöräkokoontumisilla yhteensä. Kertaa 12 tai enemmän.

Mielikuvakysymys. Kaikki moottoripyörät nykyään ovat todella hyviä, omaan käyttötarkoitukseensa. Oikein käytettynä.

GTR on nyt kai minun pyöräni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe