Mulla oli hirvee vauvakuume ja niin mun poikaystävälläkin oli. Harrastimme silti suojattua seksiä, mutta suoja petti ja raskaaksi minä tulinkin. Ensin olin onnellinen saan aloittaa elämän lapsen ja poikaystävän kanssa jolloin sit kumminki se todellisuus iskeyty. En yksinkertaisesti alaikäisenä pysty antamaan lapselle niin hyvää elämää, kun hän tulisi ansaitsemaan. Päädyin siis aborttiin, ja uskokaa se ei ole niin helppoa, kun missään annetaan kuva. Jouduin juttelemaan eri lääkärien ja terveydenhoitajien kanssa, käydä yksin ensimmäisellä gynegologillani, sain nähdä lapseni kuulla hänen sydämmensykkeen ja silti jouduin tappamaan sen. Jouduin juttelemaan sosiaaliviraston naisen kanssa, ja uskoskaa pois lääkkeellisen abortin takia jopa näin oman pienen 12viikkosen lapsen. Näin oli paras, mutta silti tämä on vaikeaa.
Joten pitäkää vauvakuume vaan vauvakuumeena, sillä oikeesti tää abortoiminen ei oo mikää helppo yhden kerran juttu.
Te vauvakuumeiset tytöt.
Abortoiminenonvaikea
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229