Hei voiko joku auttaa nopeesti ku oon pelannu fifa ultimate teamia ja muutama pelaaja on loukkaantunut ja miutamalla on punainen joten siellä lukee joko injured out 1 match tai suspended out 1 match mut sittenku pelaan sen yhden pelin nii edelleen sama kortti tai loukkaantuminen miksi ei lähde ongelma ollut jo pitkään.
Fifa 15 ut ei toimi?
7
328
Vastaukset
- ApuaTarvitsen
Sama ongelma myös tabletilla. Muutamalla pelaajallani on ollut punainen kortti vaikka kuinka kauan... Mitä voin tehdä?
- kumipääkottarainen
Ne pitää olla reservissä jotta laskuri toimii, ei siis siellä missä kaikki ylimääräiset pelaajakortit on. Tajunnet, että on kenttäpelaajat, vaihtopelaajat ja reservi. Ja sitten ne muut turhakkeet jotka ei ole missään.
- Jahaboy
En tajunnu! ???
- kumipääkottarainen
Jaa. No siinä ruudun alalaidassa on vaihtopelaajat ja reservi. Laita loukkaantuneet tai pelikiellon saaneet siihen reserviläisten jonoon. Tajusitko nyt?
- Anonyymi
Olen vasta 3 division
- Anonyymi
Sain muutaman promokoodin jakoon, joilla saa 12.000 fut pistettä.
Laita viestiä mikäli kiinnostaa paavoarhila3@gmail.com - Anonyymi
mulla ei oo sama vika mä en pääse edes ultimate tiimiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294