Hei! Olen keväällä 18 vuotta täyttävä avoin ja vastuuntuntoinen sekä lapsirakas lukiolainen. Etsin tulevaksi kesäksi (kesä- ja heinäkuu) au pair paikkaa Ruotsista, ensisijaisesti Tukholman lähistöltä. Haluaisin oppia ruotsin kieltä lisää, tutustua ruotsalaiseen elämään sekä saada uusi kokemus au pairina olemisesta.
Olen perheemme esikoinen ja minulla on useampia nuorempia sisaruksia, joten lastenhoito ja muutenkin kotitöihin osallistuminen on minulle tuttua ja tavallista. Lisäksi käyn kahdessa eri perheessä usein hoitamassa lapsia sekä toisessa perheessä käyn myös siivoamassa. Molemmissa perheissä on pieniä lapsia. Olen hoitanut myös vauvoja.
Jos olet kiinnostunut, laita viestiä! Kerron mielellään itsestäni lisää. riina.impio4@gmail.com
Au pair etsii perhettä Ruotsista
rinaii
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327