Olen alkanut kääntyä sille mielelle, että vahvistin on paljon tärkeämpi soundin kannalta kuin kitara. Kitaran mikeissä on eroja joo, mutta ne ovat yleensä pienempiä kuin erot vahvistimien välillä. Monesti kiinnitetään liikaa huomiota vain siihen kitaraan ja käytetään siihen paljon raahaa. Kuitenkin ei siitä huonolla vahvistimella kovin kummoista ääntä saa irti. Järjestelmä on vain niin hyvä kuin sen huonoin lenkki on. Yleensä huonoin lenkki on vahvistin.
Vahvistin tärkeämpi soundille kuin kitara
2
109
Vastaukset
- Skittamies
No jaa, kyllä mä ainakin kitaraan satsaan koska paska kitara ei pysy vireessä ja osat ei kestä ym. ikävää ja hyvällä satsauksella saa kitaran millä on ilo soittaa ja oikeasti sen kitaran paska ääni myös kuuluu vahvareistakin ja varsinkin jos soittaa ns. puhtailla soundeilla, säröillä kitaran oma soundi on sitten vähän vaikeampi erottaa mutta kyllä silloinkin on eroja kitaroissa.
Mutta on se vahvarikin tärkeä niin kuin sanoit ja onhan tuokin totta, että "heikoin lenkki" pilaa sitten sen homman ja tämä heikoin lenkki voi olla yhtä hyvin kitaristi joka ei osaa soittaa eikä saa soundia pihalle hyvistä tai huonoistakaan kamoista, sen sijaan hyvä kitaristi voi saada hyviäkin soundeja paskoista kamoista :D
Mutta kaikella ja jokaisella on omat mielipiteensä ja totuutensa. Ite tykkään siitä, että kamat on hyviä sen ketjun jokaisessa osassa ja että kitaristi osaa sen hommansa teknisesti ja eritoten esiintyy sydämmellä ja tunteella tuoden kaikenlaiset nyansit esille soitossaan. Pelkkä tekninen taituruus ei ole yhtä kuin hyvä musiikki ja esitys vaan homman pitää tulla taidolla ja sydämmellä sekä tunteella. - vm41
Alkoi taas treeni kotona maistumaan, kun hankin Yamaha THR 10.
Todella oikein tulee tuntitolkulla näpelöityään kieliä kuulokkeet korvilla, muita häiritsemättä.
Hämmästyttävä laite !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728