Kuulemma muutamakin paikka. Onko kukaan käynyt ja miten skulaa? Pääseekö samaan fiilikseen, vai onko lähinnä vaivaannuttavaa?
Live room escape Helsinki
4
89
Vastaukset
- Kokenu
On niitä ja ihan ookoosti suklaa mut joitain puutteita kuten esimerkis insaidout escapessa , mut niit on tulos parempii varmaan keskustaan
- 187
Mitä puutteita niissä on, tai siis mitä odottaa?? Onko ne hauskoja oikeasti? Mitä niissä pitäis olla?
- 187
Löysin tämmöset
www.insideout.com
www.escaperoom.fi
www.roomescaperunnigrabbit.fi
Voisko joku kertoo kokemuksii noista
- Johannahh89
Kävin Room Escape Running Rabbitissa tässä vähän aikaa sitten. Olin kokeillut Room Escapea kerran aikasemmin siellä Töölössä sijaitsevassa Escape Roomissa. Täytyy sanoa, että Room Escape Running Rabbitissa pelasin paljon paremmin. Tällä kertaa pääsin läpi huoneesta! Lisäksi paikka eroaa muista vastaavista Helsingin yrityksistä kiehtovilla tarinoillaan, yksityiskohtaisilla ja hyvin suunnitelluilla huoneillaan sekä tunnelmallaan. Aion ehdottomasti palata sinne pelaamaan ne muut huoneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294