HEI! Onko muita , alle 50.v.mummoja jotka kokeneet mummouden ilon? Itselläni kaksi ihanaa prinsessaa lapsenlapsina, ja voin vain todeta, miten ihanaa tämä mummous on..Itse olen haaveillut mummoudesta siitä asti, kun molemmat lapset muuttivat molemmat 17.v. maailmalle..Itse koin, että olivat ihan liijan nuorina lähtemään, vaikka itsekin samanikäisenä lähtenyt..Tänä päivänä äitinä, ja nyt mummona ymmärrän, että maalla asumisen olosuhteiden pakosta on vaan pakko tehdä ratkaisuja, mistä vanhemmat eivät tykkää..Pelko ja huoli olivat aina läsnä, mutta myös luottamus ja ymmärrys seurasivat heidän matkaansa.Ja tänä päivänä, noin 15.v jälkeenpäin, täytyy olla vain onnellinen ja helpottunut, miten he elämässään ovat pärjänneet. Tuloksena hyvät ammatit. perhe ja lapsikin. Voiko äiti enempää toivoa. Lopputuloksena normaali, hyvä, elämä, mitä pitää vaalia ja unohtaa elämän pienet turhat asiat jolla ei loppujen pelissä ole mitään merkitystä, vaan se, lapsien hyvä terveys ja onnellisuus.Minä olen onnenpekka ja suotakoon se kaikile, toivon niin:)
mummo vaan
mummona
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106