Mielenkiintoinen case tuolla ET-lehden sivuilla:
http://www.etlehti.fi/keskustelu/2601746/ketju/kysy_mita_tahansa_kokenut_nettideittailija_raili_ojala_signell_vastaa/sivu/1#comment2640956
Onko se mikään suhde, jos se toimii etänä?
Leski-50
1
136
Vastaukset
- Erilliset
Riippuupi varmaan paljolti siitä, kuinka "etänä".
Itse olen jo yli viisi vuotta ollut suhteessa, jossa asutaan pk-seudulla n. puolen tunnin ajomatkan (julkisilla vähän enempi) päässä toisistamme. Ollaan molemmat jo ikäihmisiä, toinen vielä työelämässä. Ainakin toistaiseksi tämä vaihtoehto toimii hyvin, tavataan kerran-pari viikossa, kesällä asutaan mökillä välillä yhdessäkin. Jotenkin sitä tässä iässä kumpikin kaipaa jo niin paljon omaa rauhaa, kun ehti tuossa liittojensa välillä jo tottua omiin kuvioihinsa. Aika näyttää, tuleeko joskus tarvetta enempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309