Kun katsoo ohjelmaa niin "huvittaa" kuinka "naiset" ahmivat karkkia ja suklaata. ja sitten kun pitää laihtua niin ....!!! katsokaahan peiliin välillä ?! ites kuitenkin kilonne raahaatte mukananne. Onko "RAHA" motivaationa saada kilot pois?
Itse olette saattaneet itsenne ko. mittoihinne...
Rakas sinusta on tullut pullukka
6
140
Vastaukset
- momomomo
katot läskejä ja runkkaat.
- niijjoo
Hyvä, että 'huvittaa' kysehän on viihde 'ohjelmasta'.
- voivoi
Raha ja haluaa julkisuuteen ....hinnalla millä hyvänsä..voi pullukat.
Olisi ihanaa jos nainen lihottaisi minut pullukaksi :)
- mielensäpahoittaja
Niin ja itte saadaan myös ittemme pois näistä mitoista.
Mä en nyt käsitä, mikä tässä on ongelma. Se, että joku on valmis maksamaan jollekin ylipainoiselle laihduttamisesta? Jos se nyt on sun mielestä jotenkin väärin, valita sille kanavalle, jolta ohjelma tulee. Turha syyllistää ihmistä siitä, että haluaa tehdä vähän rahaa. - ex-pullukka
Jokainen varmaan haluaa saada kilot pois, mutta jo siitä vielä maksetaan, niin totta ihmeessä se lisää motivaatiota!! Onhan se mahtavaa saada RAHAA panostuksesta, joka menee omaan itseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358