Tarkoitus olisi lähteä kesäkuussa Kroatian Dubrovnikiin ja vuokrata sieltä auto. Tarvitsisimme kuudelle hengelle auton ja viime kesänä Milanosta lähti kahdeksan hengen auto alle. Nyt, kun vertaan esim. http://fi.sixt.com tämän firman hintoja, huomaan ihmeekseni, että kaksi pikkuautoa tulisi huom edullisemmaksi kuin minibus. Osaatteko neuvoa mistä saisi ison auton edullisesti?
Kroatian autovuokraus
1
137
Vastaukset
- a-antti
Arvon Miitulainen80,
Pari kertaa on ollut alla Sixtiläinen Ljubljanasta. Ainakin jälkimmäisellä kertaa hinnat halpenivat kolmisen viikkoa ennen lähtöä. Vertailu ja maltti kannattaa. Itse olen huomannut, että lentoyhtiöiden sivustojen kautta mennessä hinnat ovat edullisemmat kuin suoralla lähestymisellä. Tämän hetken tilannetta en ole tarkastanut...
Sitten kannattaa muistaa, että Dubrovnikista ei pääse pitkälle joutumatta ulkomaille. Rannikkoa pohjoiseen, muualle Kroatiaan mennessä tulee kapea kaistale Bosnia-Herzegovinaa väliin. Kannattaa tarkistaa tämäkin ylitys vuokraehdoista. Viranomaiset yleensä vähemmän rajoittaa, mutta ne vakuutukset. Myös lauttojen suhteen on vuokraajan rajoituksia. Mutta saarilla kannattaa piipahtaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309