mitähän pätkiä ajetaan varsinkin perjantaina
mänttäralli
21
502
Vastaukset
- ajettu
Pätkät ajettu
- Eikaisemmoista
Ajetaanko lamasuomessa muka rallia ?
- Penkanpotkija
Jaa no kysyn sitten, paljonko on keskimääräinen lumipenkan paksuus sillä seudulla?
- ajettu
Yli puolta pienempi kuin peurunka
- tietoiskutus
Juupajoella nähdään runkia ns.villagran paikka.
- rallihullu
saattaa olla hiljasta
- fordrs
onko hyviä paikkoja
- kuvaaja2
Mistä löytyy Mänttärallin kuulutukset.
- Kuulee
Yleensä ne on sähkötolpissa tai tien varressa muuten;)
- side_on_stage
Kohtullisen kokoinen kilpailun alue.. teitä kyllä löytyy tuolta aluella ja paljon...
- jämpsäläinen
on sellasiakin mitä ei ole ajettu vuosiin. ja hyviä paikkoja. ei vaan tahdo päästä välille.
- 5454
on sellainenkin pätkä missä kilpa pari säikähtää, ja suoralla tiellä.
- ajet
pätkät hienossa kunnossa ja on penkkaa. miten ens vko lämpö asteet tekee.
- mänttä
onkohan niitä sulku aikoja
- spoorit
onko reitistä mitään tietoa? onko vain jotain vanhoja pätkiä jotka kaikki muistaa
- mestar
reittimestari kirjoitti:
Onhan siellä lauantaina mukana mm. Kavala ja Haukilahti.
ja autio ja partala
- Penkanpotkija
Huomenn alkaa kartan myynti että sinne vaan ihmetteleen.
- vilppula
perj. koivio ja väärinmaja. lauant. 1. vanha. tai lähi aikoinna ajettu.
- Karhukopla007
Hittoloinen sentään, ammoissa pitkäkyntisiäkin :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029