Olen hankkimassa hiiriä lähitulevaisuudessa. Päätin ostaa muovilaatikon jonka muokkaan hiirille sopivaksi. Laatikko on läpinäkyvä ja koko on 50x39x26cm 32l. Montako hiirulaista tänne mahtuisi? Olisiki jollai ohjetta miten laittaisin rautaverkkoa että ilma kiertäisi?:)
modattu laatikko
3
87
Vastaukset
- Sedä
Mä en kyllä hankkisi rehellisesti sanoen noin pieneen ja etenkään matalaan yhtään hiirtä, etenkään hiirien rakastamisen nimissä. Löytyy tietysti paljon ihmisiä joiden mielestä tuo on ihan tarpeeksi iso vaikka minkä kokoisella laumalle. Mun mielestä lemmikkilauman kanssa iso terra on mielekäs siinä mielessä että siihen saa sitten viriteltyä virikettä ihan kunnolla. Mut niin, mulla on 40cm korkea terra, jonka kanssa tuntuu että just saa laitettua kaivaeltavaks purua ja kiipeilyvirikkeitä samalla kertaa.
- Hiiristi
Toivottavasti et ottanu hiiriä. Laatikon pitää olla korkea, jotta sinne mahtuu 20cm purua ja paljon kiipeiltävää
- noeinytsentään
No huh huh mitä ylilyöntiä. Hiiret eivät todellakaan tarvitse 20cm puruja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076