Shoppailurahaa 10 vuotiaalle

Tyttö10w

Moi:) mä täytän ihan pian 10w ja mä tarvitsen shoppailurahaa. Mun äiti ei anna, koska se anto mulle jo 50€ joululomalla shoppailua varten. mun perheen tulot on aika pienet kun mun äiti on työtön ja isä-puolen palkka on pari tonnia kuussa (miinus kaikki verot sunmuut) niin mun perhe ei saa hirveesti rahaa. Mun perheessä on 3 lasta ja meillä on sellanen jutska et jos tekee tarpeeksi kotitöitä viikossa, saa sunnuntaina karkkia tai 5€. Ja jos tekee tuplamäärän saa 10€ mut ihan saman verran karkkii jos siis ei ota rahana, niin sit on ens viikolle säästös jo karkki- tai taskurahat. Jos mä tekisin kuukauden ajan joka viikko tuplamäärän kotitöitä, saisin jo
40€. Onko muita tapoja kerätä rahaa? En voi ulkoilyttaa koiria koska
En asu millään asuinalueella ja naapuritaloja on vaa 2 :D lähimpään kauppaan ja kouluun on 4km. Näin talvella ei oo ees mitään pihahommia tehtävänä ainakaan meillä eikä naapureilla, koska vaari auraa pihat traktorilla. Tartteen shoppailurahaa siis vaatteisiin.

7

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö10w

Ja älkää ihmetelkö kun kirjotin ton alotuksen yöllä. Olin salaa puhelimella

-ap

• poe

Kirppareilta saa hyviä vaatteita halvalla .

• Teuva

EIKÖS SINUN kuulu olla LAPSI???? ET todellakaan tarvitse "Shoppailu" rahaa!! Vanhempiesi VASTUU kuuluu huolehtia sinusta ja sitä paitsi EI 10v tarvitse shoppailurahaa sen pitäisi jokaisen vanhemman tajuta! KAMALAA LUETTAVAA tällainen!

• Kakara12

Joo, vanhempasi kyllä ostavat sinulle, mutta kaikkea ei kuitenkaan voi saada mitä haluaa :)

• Lollero__

Tee kotona pieniä askareita siivoat huoneesi y.m ja voit tienata rahaa :D moukka...

• Lollero__

Vitsi vitsi :)

• abcde_

Laita säästöön ne rahat joita saat, niin sitä kertyy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe