nukkuu vasara kädessä siltä varalta jos naapuri metelöi yöllä häiritsee ääniyliherkkää henkilöä tämän nukkuessa?
Kuinka moni
9
100
Vastaukset
- Minullaonautismi
- uneton302
No itse olen myös ääniyliherkkä ja mulla on sellainen ongelma että seinänaapuri paukuttaa öiseen aikaan seinään. Ei siinä paljoa muuta voi kuin hakata takaisin tai laittaa musiikkia soimaan että ymmärtäisi melun tason.
- nykyisin
Kirves se pitää olla.
- vasarallinen
Koputtelin yöllä tiskipöytään vasaralla kun naapuri laski vettä hanasta. Joskus olen koputellut pattereita mikä on hyvä keino, se kuuluu pitkälle.
- kerroskyttis
Vasaran naputtelusta yöllä voi saada isännöitsijältä huomautuksen ja naapurien vihat päälleen. Veden laskeminen hanasta tai jopa suihkussa käyminen yöllä on taloyhtiön sääntöjen mukaan täysin hyväksyttävää normaaliin asumiseen kuuluvaa ääntä mutta tiskialtaan tai patterien hakkaaminen vasaralla ei.
- psykedelisti
Mistäs tiedät mistä se vasaralla naputtelu kuuluu? Veden laskeminen hanasta eikä suihkussa käyminen klo 23-07 välisenä aikana todellakaan ei ole yhdenkään fiksusti asioitaan hoitavan säännöstössä sallittu. Eri asia tietysti on, jos taloyhtiössä toimitaan kuin villissä lännessä Suomenmaan tapaan eli mitään sääntöjä ei koskaan ole edes laadittu. Onko sellainen muuten hyväksyttävää, että yläkerrassa vieraana olevat lapset aloittavat hakkaamaan vasaralla pattereita klo 6 aamulla heti herättyään? Tai että yläkerrassa sairaanhoitaja kailottaa kuuluvaan ääneen kaikki vanhuksen yksityisasiat käydessään häntä säännöllisesti tapaamassa kotihoidosta?
Onko normaaliin asumiseen kuuluvan äänen määritelmä mikä? Koirani muuten ei koskaan hauku. Eläinten ohella taloyhtiöömme ei saa tuoda lapsia eikä eläimiä asumaan.
- ASpoliitikko
Järjestyslaki onkin eri asia kuin fiksuus, jota sen säätäjillä (lain muuttajilla) ei ole ollut
http://www.kysy.fi/kysymys/mista-loytyisi-helsingin-kaupungin-jarjestyssaanto-kokonaisuudessaan
Tyhmyys joukossa tiivistyy, eli lainsäätäjät/muuttajat huonompaan suuntaan ovat yhteiskuntamme kermaa. Tämän voi huomata myös hallituksemme kokoopanosta vuosi vuoden ja vuosikymmenen jälkeen. - kunnyrkkieiriitä
Mulla toimii vasara hyvin. Ei ole enää turhaan laskettu naapurustossa vettä vääriin kellonaikoihin. Yleensä koputtelen sen aikaa kun vettä valuu ja lopetan heti kun hana sulkeutuu. Naapurusto on ehdollistunut hyvin tällaiseen pikku kikkailuun.
- akkasukko
Meidän naapuri valitti ilmakostuttimen hyrinästä. Sammutimme sen ja lähdimme viettämään pitkää perjantita maalle. Nyt hän koputti ovelle ja valitti, että pitkänä perjantinakin oli kuulunut hyrinää, joka oli sammunut välillä. Ei voinut olla muu kuin pakastin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846