mun äitin mieliala vaihtelee kokoajan . Nyt se kieltää lukemisen enkä saa tehä mitää muuta ku kouluasioita. Sil on niinsanottuija kohtauksia, koska kerran se osti kokoajan eläimiä ja hetken pääst kyllästy niihi ja myi ne. Sit sil oli siivouskohtaus. Meil oli nii et iskä ostaa ruuat, äiti tekee, ja mä siivoon iha kaikki ja pesen käsin astiat. Sit sil oli liikuntakohtaus. Se ilmotti mut kaikkialle harrastuksii mihi mä en halunnu. Sil on ollu kaiken laisii mut nyt on koulukohtaus. Se pakotti mut kouluun yläasteelle minne mä en yhtää halua!!! Ja nyt se ilmotti mut tiedekerhoon ilman mun mielipidettä ja jos mä sanon etten mä halua ni se alkaa haukkuu mua ja suuttuu. Meiän talossa aina mennää mun äitin kohtauksien mukaan ja tää on iha sairaan ärsyttävää :/// mä en enää jaksa tämmöst ...
Auttakaa ://
Äiti kieltää lukemisen jne
yhyy
4
140
Vastaukset
- saaramarie
Eikö faijallas ole sananvaltaa?Vähä ihmeellisiä kohtauksia ei kyl kovin normaalia.Ei sitä ketään voi pakottaa harrastukseen mihin ei halua,sellasesta ei pitäis edes huutaa ja suuttua, menköön ite.Kun yläaste on ohi voit muuttaa opiskelujen myötä pois kotoa,koeta kestää!
- yhyy
Mun isäkää ei pyst tekee mitää tälle asialle.. mietittii viime kohtaukse aikana et mitäköhä seuraavaks xDD
- iikk1245
Onks vaihdevuodet menossa?
- Tytsy23
Mitäs jos puhuisit siun äitille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249