5 v toitsumme on pärskinyt pitkin syksyä aina ulos mentäessä. Pärskii siis ihan koko ajan. Joskus sisälläkin, kirkas neste roiskuaa nenästä. Viikonloppuna hengittäminen jotenkin vaivalloista, kiikutin koiran Viikin päivystykseen. Eivät oikein osanneet syytä sanoa, ei kuulemma nyt hengenvaarallista kuitenkaan. Sai antibioottikuurin ja tulehduskipulääkettä.
Pärskiminen jatkuu edelleen. Olen lyhentänyt lenkkiä ja käyttänyt vain tarpeilla, kelitkin kehnot nyt. Öisin, tasan klo 02 saa sellaisen "vaikea hengittää nenän kautta" kohtauksen. Kestää noin puolisen tuntia. Olen huolissani. Stronghold nenäpunkkikuuri annettu. Onko kellään kokemusta? Koira syö hyvin ja muutenkin pirteä. Pitäisikö varata aika nenä/nielutähystykseen? Antaisin paljon jos saisin koiran pärskimisen ja vaikean olon yöllä loppumaan. Huolettaa
Venäjäntoy nenä tukossa :(
HooKoo1
3
65
Vastaukset
- Vinkuu
Onko astmatutkimukeia tehty?
- Korjaus
Piti kirjottaa astmatutkimuksia
- Punkki2
Nenäpunkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106