Heidi Hautalalle suomalaisten verovarojen

Heidihooo

Vetäminen toivottomien afrikkalaisten lisääntymisapuun kuullosti olevan elämäntehtävä, vihreistä asioista ei puhettakaan.

Tuon afrikan lisääntymisavun seurauksena väestö räjähtää eurooppalaistenkin käsiin kaikkine ongelmineen metsät harvenee, kulutus nousee sitä mukaa eikä se ole ekologista, mutta Heidille on tärkeää, että suomalaisilta kupataan rahaa ulos.

500 000 ihmistä on työttömänä suomessa, Suomi tarvitsee kaikki euronsa nyt itselleen. Heidin kaltaiset tyypit saavat mennä puolestani afrikkaan itse asumaan ja pysyvästi. Yritetään me muut pyörittää pyöriä ja pitää kehitystä täällä yllä.

8

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepulikonsteilla

Jaa tää omien remonttien pimeästi maksava....se siitä harmaantalouden kitkemisestä

• ovenkarmiva

tyyppi tuo hautala,vain pöljä,siinä se.

• vak.as

Jos tuollaisia Heidi Hautalan tapaisia syöpäläisiä ja Suomea tuhoavia ihmisiä olisi vaikka satatuhatta, tuskin maatamme olisikaan enää taloudellisessa mielessä.
      Miten joku ihminen voi harhautua äänestämään tällaisia henkilöitä luottamustehtäviin.

• Kor-Uptio

Täytyy vain ihmetellä mikä korrruption voima pitää tuota akkaa jatkuvasti esillä.

• Harmaa talous Hautala olisi saatava ulos Suomen hallinnosta.Jonkun sortin toimitsija kielto olisi hyvä politiikankin saralla.

• orginalimummeli

Selvää ministeriainesta!

• 00870-L

Heidi Hautala on hirviö. Hän ja vihreät yleensäkin on rasisteja, heillä syrjinnän kohteena on valkoihoiset.

• Laukunkorjaajat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe