Olen menossa Linnanmäen kahvila-kioski työn haastatteluun. Osaako joku sanoa millanen haastattelu on, että osaisi varautua? Tai millasta työtä se on? Onko työ todella rankkaa vai selviääkö siitä vain hyvällä asenteella?
Linnanmäen kahvila-kioski työ
7
241
Vastaukset
- intia
Mäkin olen menossa, huomenna! Olisi kiva kuulla kokemuksia!
- työnhakija1
Mun tapauksessa haastattelu tapahtui videoiden kautta? Kenelläkään muulla videohaastatteluja?
- tyttön16
Kävin kahvila-kioski haastattelussa kysymykset oli aika simppelit miksi hait juuuri linnanmäelle töihin, mitä olet tehnyt edellisissä työpaikoissa yms. Onko joku jo saanut viestiä että pääsi linnanmäelle töihin?
- Työnhakija3
Moikka! Onko kukaan vielä saanut tietää päässeensä Linnanmäen kioski-ja kahvilaosastolle??:)
- tyttön16
Mä en ole vielä saanut s-postia pääsinkö linnanmäelle töihin vai en! Onko joku muu sasnut tietää pääsikö linnanmäelle töihin?
- Työnhakija3
Ei mullekaan tullut tänäänkään:(
Terveisin kahvila-ja kioskiosaston hakija - Lintsikutsuu92
To klo 18 mulle tuli sähköpostia että pääsin, pe viim pitäis jtn viestiä tulla, tsempppiä ! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106