TÄSSÄ ON HYVÄ ADRESSI: http://www.adressit.com/me_toivomme_etta_hesassa_oleva_posivire_tulisi_turkuun (KORJATTU ME VAADIMME)
TÄSSÄ NETTI OSOITE: www.posivire.fi siellä voit tutustua Posiviren toimintaan olen ollut yhtedessä Posivireen jonka toimitusjohtaja olisi valmis laajentamaan Turkuun kun vaan joku Turun kaupungin päättäjistä olisi kiinnostunut yhteistyö neuvotteluista kun saadaan paljon nimiä lähetän linkin Turun kaupungin päättäjille Toimitusjohtaja: Sirpa Eklund Posivirestä on myös itse kirjoittanut nimensä adressiin joten auttakaamme Turkulaisia ja Sirpaa että tämä Posivire laajentaisi Turkuun yrityksensä
TÄMÄ VOISI JOPA AUTTAA TURUN ALUEEN TYÖLLISTYMISTÄ PARANEMAAN TURUSSA MENKÄÄ KIRJOITTAMAAN TÄMÄ ADRESSI Turussa on huono työllisyys joten tämä voisi edistää ja tuli Turun suunnallekin kilpailua työpaikoista ja paranisi Turun aluetoiminta muutenkin
Hesassa oleva Posivire saisi laajentaa Turkuun
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833