Kävin läpi viime vuonna parikin rankkaa sairautta, joiden vuoksi söin ensin 2kk ja sitten 3 viikon antibiottikuurin. Kuurien jälkeen laihduin lähes 10 kiloa ja nyt olen miettinyt miten saisin kroppani taas kuntoon. Antibiottikuurien yhteydessä söin maitohappobakteerikuurin, mutta tuntuu ettei sekään tainnut riittää. Olen kuullut, että L-glutamiiniaminohappo ravintolisä voisi parantaa suoliston ja vatsan tasapainon korjaamiseen ja palautumiseen?
Mitä mieltä olette kannattaisiko kokeilla?
L-glutamiiniaminohapon puute
Laihtunut
1
165
Vastaukset
- ruokaaaa
Käytä erilaisia hapatettuja maitotuotteita, kuten Gefilusta, Relaa, AB:tä ja mitä kaikkia niitä onkaan. Hapankaali on myös hyvä maitohappobakteerilähde, Yosa-tuotteet samoin. Kaikkia tarvittavia aminohappoja saat, kun käytät maitovalmisteiden lisäksi kalaa/kanaa/kananmunia/lihaa päivittäin. Palkokasvit, siemenet ja pähkinät ovat myös hyviä proteiinin = aminhappojen lähteitä. Kovan taudin jälkeen kestää kauan, ennen kuin entisessä kunnossa, joten hoida itseäsi hyvällä ruoalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813