Muoks: ilmoitus järvenpään poliisille tehty !
Noniin koiranomistajat! Eilen illalla n. Klo 22 multa yritettiin viedä koira kädestä. Oltiin tulossa jampan suunnilta, ohitettu sähkötalon liikenneympyrä (käveltiin auerkulman vastaanottokodille päin) ja yhtäkkiä taakse pysähtyi auto, sen jälkeen kuulin jonkun juoksevan takana ja sen kummempia ihmettelemättä jatkettiin matkaa. Seuraavaksi tämä juoksija (mies) nappasi koiran hihnasta kiinni ja yritti repäistä sen mun kädestä irti. Onneksi koirallani oli nopea toimintakyky ja itse pidän aina tiukasti remmistä kiinni.. Auto ajoi ohitseni vielä ja silloin näin sen olevan tummansininen/musta? Pakettiauto. Ainakin yksi mies ja sitten joku toinen joka ajoi autoa, ei mitään havaintoa oliko mies vai nainen. Olkaa siis varuillanne ja pitäkää niistä remmeistä tiukasti kiinni varsinkin pimeään aikaan!!
Tuusula ja Järvenpään ympäristö !
ilmoitusasiaa
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076