Kannattaa tulostaa kyseinen HS lehden juttu mukaan lennolle.
Jos koneessa on joku ääliö joka ei ymmärrä että sähkötupakkaa ei saa polttaa lentokoneessa, voi lentoemoa ohjeistaa oheisen jutun avulla.
http://www.hs.fi/terveys/a1305924998929?ref=hs-art-lue-seuraavaksi-1
Tutkittua tietoa sähkötupakasta
4
176
Vastaukset
- rdgdrh
Miten jokin asia jota ette edes huomaaa voi ärsyttää noin paljon. Olen polttanut monella lennolla sähkötupakkaa ihan omalla istuimella ja sitä ei kukaan edes huomaa koska lennoilla käyttämästäni nesteestä ei muodostu vesihöyryä. Eli näyttää ulospäin ihan samalta kuin kynää pitäisi suussa. Tuoksua ei juuurikaan ole. Yleensä kukaan ei haista mitään vaikka yrittää, mutta muutama on ehkä pienen vanilijan tuoksun tunnistanut.
Helppo kieltää mutta vaikea valvoa ja miksi edes kieltää kun valvoa ei pysty. Niin.. on ihmisä, jotka vähät välittävät kanssaihmisten terveydestä.
Harhakuva liittyy sähkösavukkeen turvallisuuteen. Yhdysvaltain lääkeviranomaisen analyysit ovat osoittaneet, että sähkösavukenesteet sisältävät ihmiselle myrkyllisiä ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä, jotka ovat osittain samoja kuin tupakkatuotteissa. Sähkötupakan neste ei siis ole vain vesihöyryä, vaan siinä on mm. propyleeniglykolia, ja glyserolia, josta kuumennettaessa muodostuu ainetta, joka on yksi tupakansavun syöpävaaraa aiheuttavista aineista.
- Kimmon11
Lueskelkaa te sitä lappuanne niin mä vetelen sähköröökiä vessassa sillä aikaa. Molemmat on tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210