Hei,
Sähköpostissa ollut verkko-ongelma on löydetty ja vika on nyt korjattu!
Ystävällisin terveisin, Suomi24 /Oona
06.2.2015 Häiriö korjattu

8
<50
Vastaukset
Korjasitteko myös saman 6.2 esiintyneen ongelman joka esti viestipuun käytön ja erikoismerkkien käytön nimimerkeissä?
Ei ainakaan omaan sähköpostiin pysty lähettämään mitään. Paskan myivät !
- korjausehdotus
Korjaisitteko myös minnasmilen eli pankkiautomaatin huitsin vittuun täältä?
- hankielämä_jooko
Kannattaisko sinunkin hankkia vaan elämä, sillä ilmiselvästi sinulla ei ole sitä. Ei ole niin kuoleman vakavaa jos vanhoja viestiketjuja on poistettu. Elämä jatkuu siitä huolimatta, vaikka Suomi24:n keskustelupalstoja on uudistettu. Olet kehittänyt selkeästi jonkun pakkomielteen asiasta, sillä sulla ei ole mitään muutakaan elämää. Eli hanki se elämä, sillä ei kenenkään pääkoppa kestä Suomi24:sta 24h. Kuulostaa melko sairaalta, että sulla ei ole muuta elämää laisinkaan kuin vahdata jotain Suomi24 uudistuksia ja vaahdota jostain vanhoista viestipuista.
- hdyi
Ette sitten ole pystyneet edes tätä palstaa siivoamaan spämmistä. vaikka siitä on ilmoiteltu.
- djujf8
Ei siällä ketään ole ollut hommissa? Allerin joku johtaja kertoo:
"Moderaattorit käyvät näitä ilmoituksia läpi päivittäin, eri vuorokauden aikoina ja tämän lisäksi moderointia tehdään suoraan herkimmiltä palstoilta. Poistettavaksi päätyvät ne viestit, jotka ovat Suomi24:n sääntöjen vastaisia, eli jokaiseen poistoon on oltava poistoperuste. Keskimäärin viestejä poistetaan päivittäin muutama sata kappaletta."
http://www.aller.fi/suomi24-vihaa-ja-rakastaa-247/
"Muutama sata", minnasmile spämmii yksin enemmän päivässä.
- 1-2-3
Sähköpostini on toiminut loistavasti, mutta kiitos kuitenkin
Oona oona, olisitko pan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214