Olen adoptoitu ja paras ystäväni on myös adoptoitu. Meitä on kiusattu koko lapsuus eskarissa, koulussa, ammattikoulussa. Molemmat ollaan jouduttu sairaalaan koulukiusaamisesta johtuen. Minulle on sanottu etten ole yhtä tärkeä kuin biologinen lapsi. Aikuisena minua kiusataan thai hierojaksi, marjanpoimijaksi, sukupuolitauteja levittäväksi huoraksi, transuksi. Minulta vedettiin koulussa housut alas siksi koska halusivat nähdä omistanko peniksen. Kasvattakaa teidän lapsista rohkeita ja kertokaa heille ajoissa miksi on ilkeitä ihmisiä jotka kiusaa. Minut kasvatettiin liian kiltiksi etten osannut sanoa ei kiusaajille ja minut raiskanneelle pedofiilille en osannut huutaa kun minua riisuttiin julkisessa kulkuvälineessä kukaan kiinnittänyt huomiota koska olen näkymätön. En toivo kenellekkään adopoidulle tälläistä tulevaisuutta.
adoptoitu lapsi
adoptoituihminen
2
168
Vastaukset
- adoptiolapsi2003
Surullista..Mutta kiltteys toki kannattaa mutta tuollaiset paskapersemätäpaiseet olivat silloin vain lapsia. Vaikka jotkut ovat aikuisinakun tuollaisia pyllypäitä.
- eikusipäille
Pedofiili jos on hengissä ni kosta sille. Jos et pysty yksin pyydä apua.
Voimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897