Itse olen todella hidas lukemaan kaikenlaisia kirjoja. Tietokirjoja luen noin 8,6 sivua/tunnissa. Kaunokirjallisuutta suomalaista sellaista tulee tavattua keskimäärin 14,7 sivua/tunnissa. Helppolukuista pintapuolista kerrontaa luen noin 22,2 sivua/tunnissa. Koulussa (lukiossa) ollessani keskinopeuteni oli 19,3 sivua/tunnissa. Minulla on lukihäiriö.
Heitänkin pallon juuri sinulle, mikä on sinun lukunopeutesi? Luetko romaaanin iltapalaksi kokonaisena, vai tuleeko romaanista sinulle oma piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä perjantai?
Mikä on lukunopeutesi?
kysynpavaan
2
102
Vastaukset
- Lukunopeus
On kirjoja ja kirjoja. Jonkin teoreettisen aineen parisivuisen yhtälönjohdon ymmärtäminen saattaa viedä sinänsä jo puoli päivää. Näin on aivan sama, mikä on ihmisen lukunopeus. Harvalla hankala teoria uppoaa päähän reaaliaikaisesti. Tosin näitäkin kadehtittavia olentoja on joskus nähty.
- vjmg
riippuu kirjasta ja teksti tyylistä yms. joskus testattiin niin oiskoha jotain 90 sanaa minuutissa mun lukunopeus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249