Mistä porukka on löytänyt hinta-laatu suhteeltaan parhaat herat? Aiemmin käytin fitnesstukun omaa starnutrition sarjaa mutta nyt pisti silmään facebookista tämä: http://www.hcgym.eu/piiratud-kogus-1kg-plokk-eesti-koige-karmimat-valgusegu.html?___store=gym_fi&___from_store=gym_fi
Eli heraa jossa protskupitoisuus 78 % ja siitä 97 % hera-isolaattia ja hintaa 14,90 € / kg. Itse meinasin ainakin tilata testiin ihan jo tuon hinnan takia kun en ole ainakaan ikinä ennen törmännyt noin halpaan hera-isolaattiin missään. Fitnesstukulta olen saanu konsentraattia samaan hintaan kun on erikoistarjoukset olleet voimassa, normaalisti konsentraattikin on starnutritionilla kalliimpaa ja isolaatilla on ollut hintaa yli 20 e / kg minimissään. Jos jollain on tosiaan kokemusta tosta hcgym.eu:n herasta niin laittakaa ihmeessä palautetta. Tuntuu vaan liian hyvältä tarjoukselta ollakseen totta mutta tilataan nyt kokeeksi.
Halvimmat ja laadukkaimmat herat?
hintatietoinen
3
354
Vastaukset
- sieltäsuapi
Hitlerin valinnasta eli lidlistä.. suomalaista heraproteiiniä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279