Jeesus on Jumalan Sana, ja Raamatussa esitettynä on fundamentalismia ja rakkautta meitä kaikkia ihmisiä kohtaan ja samoin Jeesuksen ristin hyvä sovitus on rakkautta ja fundamentalismia, kuten Paavali ja muut pyhät omissa kirjeissään asiaa selvästi käsittelee.
Tietysti uskonnollinen fundamentalismi voi myös olla epätervettä, kun väärällä motiivilla ihmiset sitä harjoittavat, mutta samoin voi olla hyvää totuudellista, ja aikamme luopumuksesta kertominen ja parannuksen esittäminen voidaan kokea totuudeksi mitä pidetään luopuneiden sydämissä kauhistuksena vaikka on profetaalista ja apostoolista.
Raamatun opetuksen mukainen fundamentalismi!
4
103
Vastaukset
- Kuuliaisuus_hyvää
Kuuliaisuus hyvää hengellistä jokaiselle ihmiselle Jeesuksessa.
- Rakastetaan_Jeesusta
Rakastetaan Jeesusta ja Raamatussa olevia hyviä sanojaan ihan Raamatun ensimmäisestä sanasta Raamatun viimeiseen sanaan, kuten Jeesus on Alku ja Loppu, ja Totuus kaikkineen. Rakastetaan elämää ja kaikkia lähimmäisiämme eli myös niitä, jotka meitä vainoavat moninaisesti ja valhetelleen tahtovat levittää pahuuttaan moninaisesti.
Ollaan kuten Raamatussa olevat Jumalan pyhät ja kannetaan ristimme Jeesuksessa ja lähellä on ihmiskunnan vaikein ajanjakso, sillä vallassa ovat jumalattomat ja kansat ja sen vähäarvostetut ihmiset kärsivät Euroopankin yhteiskunnissa ja rikkaat rakastavat mammonaansa enemmän kuin Jumalaa, jota vihaavat todellisuudessa kuten myös lähimmäisiään vaikka toki halveksuntansa on salassa pahassa sydämessään. - Jeesuksen_sanat
Jeesuksen sanat hyvää Jumalan fundamentalismia: "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan." (Matteus 5:17-20)
- Selvääsanaa
Niin asia on.
Kiitos.
Katsotaan videoita lisääkin:
http://jeesus-on-herra.com/?page_id=194
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717