Mitä mieltä olette Finnairin asiakas palevulusta? Ja maksullisesta ruuasta Finnairin Euroopan lennoilla? Kertokaa kiitos!
Matkustus Finnairilla
1
96
Vastaukset
- Tiimppa
Moro,
lensin Tukholma-Hki-Bangkok business luokassa.
Tukholman lounge avulias hymyilevä henkilökunta ruoka nyt on ja on.
Alkoholijuomaa sai itse kaataa sen verran kun tarvitsi.
Ei tupakointi mahdollisuuta.
Helsingin lounge oli toiselta planeetalta.
Ruoka no p------aa alkoholijuomia oli tarjoilemassa yksi ulkomaanelävä joka tarjoili just ravintola-annoksen kerrallaan.
No eihän sinne juomaan mennä mutta se holhoamisasenne ja muu 70 - lukuisuus.
Tupakkakoppi löytyi ainakin joulukuussa.
Lennolla hyvät ruuat,istuimet ,henkilökunnalla asenne kohdallaan.
Miellyttävä kokemus.
Mutta puhelinpalveluun soitto maksoi liikaa saatikin kun esitti kysymyksen ei tullut millään vastausta vaan nämä varausasiat ovat minulle uusia.TÄH , HÄH maksettu puhelu eikä mitään kunnon palvelua.Koska kyseessä oli business luokka olettaisi finskillä olevan suora numero tai edes s-posti mistä tulisi joskus vastaus koska omaani ei ole vielä kahden kuukauden kuluttua ole kuulunut mitään???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319