poikien äänenmurros

EzkuxD

Hei!täältä pian 12vuotias poika kyselee...onko äänenmurroksessa huonoja puolia?minkä ikäisenä se ilmenee?

13

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänemurros on osa aikuistumisprosessia. Siinähän pojan kimakka äänenala muuttu miehisempään suuntaan eli möreämmäksi. Sinällään siinä ei ole mitään pahaa, pikimiten hyvää (harva mies haluaa kimittää poikamaisesti).

• EzkuxD

Eikös se ala normaalisti noi13-15vuotiaana?

• kyllä se voi alkaa jo alle13 ikäiselläkin aivan hyvin, mutta siis pääsääntöisesti siinä 13-15 vuotiaana

• mörmörmörinä

Hyviä puolia siinä on. Isketään ämmiä helpommin.

• EzkuxD

:DDhyvä juttu

• 14wtyttö_____

Ihan vaan tyttönä sanon että KUKAAN ei halua sellaisia jotka puhuu ämmistä. Tiedoksi vaan.

• 14wpoika

Hei KAIKKI jätkät puhuu keskenään ämmistä, muijista jne, mut ei ne käytä niit naisten kuulleen (poislukien jotkut idiootit) nii et oo sä vaa hiljaa 14wtyttö

• 14wpoikaootväärässä
        14wpoika kirjoitti:

Hei KAIKKI jätkät puhuu keskenään ämmistä, muijista jne, mut ei ne käytä niit naisten kuulleen (poislukien jotkut idiootit) nii et oo sä vaa hiljaa 14wtyttö

Ei todellakaan KAIKKI.

• normaalinuori12

itse joskus 12-13 vuotiaana kimitin niin että kun vastasin puhelimeen, niin mummo luuli että sisko vastasi puhelimeen....ja kysy että onko veljesi paikalla....ei siis yhtään kivaa ollu..se vaan hämmensi omaa tilaa ja kehitystä, että aloin yrittää puhuu möreemmin....tai olin vaan hiljaa....siinä mun huonot puolet koko vidun murroksesta....onnex on jo ohi :)

• Boy2007Born

oon 9 vautias mul on murros

• hyvätrollii

Voi v*ttu. Kenelläkään 9-vuotiaalla ei oo äänenmurrosta. Hyvä trolli. Ja, nimimerkkiisi viitaten, 2007 syntyneet on 7 -tai 8 vuotiaita :D

• moiomoiihg

Tulee ihan helkutisti voicecrackejä. :DD

• Äänenmurroksenohittanut

Voicecrackit on perseestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe