Marsupialin eturaajat on geneettisesti OHJELMOITU kehittymään muita osia aiemmin.
http://www.sciencedaily.com/releases/2010/11/101129203346.htm
Ohjelmointi taas kelpaa todisteeksi suunnittelusta.
Eli näin se kreationismi jälleen kerran etenee, samalla kun evo-uskonto taas junnaa paikoillaan.
Esimerkki ad hoc suunnittelusta.
6
159
Vastaukset
Jonkin verran ohjelmointia tehneenä, voin vakuuttaa ettei ohjelmointi todista mitään suunnittelusta. Itse asiassa ympärilleen kun katsoo, niin tuntuu siltä että suunnittelu on unohtunut prosessista kokonaan.
- oegoj
Ohjelmointi on aina tietoista toimintaa.
oegoj kirjoitti:
Niin, kannattaa pitää siinä lainausmerkit silloin kun kyse ei tietoisesta toiminnasta ole. Siis "ohjelmointi".
oegoj kirjoitti:
Enemmän tai vähemmän.
Toisaalta, se että jokin on ohjelmoitu, ei tarkoita että ohjelmointia oltaisiin tehty. Ohjelmoitumista voi tapahtua ilman ohjelmointia.- iwukki
TheRat kirjoitti:
Enemmän tai vähemmän.
Toisaalta, se että jokin on ohjelmoitu, ei tarkoita että ohjelmointia oltaisiin tehty. Ohjelmoitumista voi tapahtua ilman ohjelmointia.Ohjelmalla on aina ohjelmoija.
- tieteenharrastaja
"Marsupialit" ovat pussieläimiä. Evoluutiobiologiassa kehityksen "ohjelmointi" tarkoittaa ohjausgeenien toimintaa, joka on muotoutunut samanlaisella evoluutiolla kuin proteiisisynteesin geenien. Todistelusi on pelkkää väärinkäsityksiin perutuvaa sanamagiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284