Onko kuplahintaiselle omistusasumiselle vaihtoehtoja ensiasunnon ostajalla?
Vaihto asuntolainalle?
3
58
Vastaukset
On toki. Voit ostaa asunnon Suomesta. Täällä ei ole kuplaa.
Itse asiassa epäilen, että voi olla vaikea löytää maata, jossa kupla olisi. Siis asuntojen hinnoissa. Yhden sijoitusmuodon voisin kyllä nimetä, jossa on kupla, ollut jo vuosia. Saa nähdä, kauanko sen keinotekoinen kannattelu jatkuu (vinkkinä: Luki ehdotti siihen sijoittamista).Luki ei koskaan myönnä, että olisi väärässä.
Ja vaikka kiistatta hän itse näkisi että näin on, niin sitten hän ei sitä ole kirjoittanut.
- hiipuvatkunnat
Ilman muuta, osta asunto vaikkapa Luhangalta jossa on eniten vanhuksia asukaslukuun suhteutettuna.
http://yle.fi/uutiset/ikaantyminen_ajaa_kuntien_talouden_kuralle__katso_miten_oma_alueesi_vanhenee/7791930
Katselet vain noista heikoimman huoltosuhteen kunnista mieluisimman ja ostat sieltä asunnon. Kysyntä niissä on miinusmerkkistä ja taloja saa lähes ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997730- 1075567
- 2694780
- 494743
- 733493
- 502798
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264