missä hyvät arvot omaavat nuoret naiset?

missä hyvät arvot omaavat nuoret naiset?

Tuntuu et kaikki ikäiseni 29 vähän alle vuotiaat naiset hakevat vain avoimia miehiä joiden pitäis hyväksyä homo-,lesbosuhteet nää nykyajan villitykset.Eikö 19-29v. hyviä arvoja omaavaa naista löydy etelä-pohjanmaalta tai sen läheisyydestä jolla olis siniset simmut ja sopusuhtainen vartalo.Eikä uskonto ois hänelle merkityksetön.Ei toki missää tilaisuuksissa tarvis käydä vaan arkielämäs vanhan ajan arvot kulkis mukana.Sähköpostiosoitteeni saa myöhemmin jos jollain samanlaisia arvoja ja sinkku.

6

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhanaikainenko

Sympatiseeraan sinua! Itse haluaisin löytää myös samasta ikäryhmästä perinteisiä arvoja kunnioittavan naisen, mutta ei ole täältä Helsingistäkään helppoa...

• Yksinkertaista

Naimisissa tai muuten varattuja. Parhaat viedään päältä.

• Jos lestoja etsit niin tuu 100-200 kilometriä pohjoisemmas. Täällä niitä riittää.

• grrrrrrrrrrr

täällä! mut kaukana pohjanmaalta. Hyväksyn kyllä homot ja lesbot eikä mitään sitä vastaan, vaikka mieskin hyväksyy, mutta pelkään että semmoisilla miehillä on myös taipumusta biihin.
      Ette usko kuinka usein paljastuu et jäbällä onkin ollut sekä miehiä että naisia. hyi. sen jälkeen kun hän on hoitanut hommansa. En tuomitse, mutta hauan oikeesti miehen!

• fsfssss

Eli sinua häiritsee, jos nainen hyväksyy tosiasiat. Vieläpä sellaiset, jotka eivät näy teidän elämässänne millään tavalla, mutta tekevät joistakin toisista ihmisistä onnellisia?
      Tervetuloa uskovaisten maailmaan.
      Eipä ole hääppöiset arvot siinä uskonnossanne.

• kaikki-kukat-saa-kukkia

kyllä reilusti yli 30v naisetkin hyväksyy lesbot ja homot.miten ne vaikuttaa elämääni,ei mitenkään,minulle on aivan sama tunkeeko naapurin mies kalunsa mieheen vai naiseen.
      se on pääasia ,ettei oma mies ole bee tai käänny homoksi.se olisi surullista ja petollista.
      voisit itsekin relata ja arvostaa ihmisiä sellaisina kuin he ovat.mitä se vaikuttaa elämääsi jos homot menevät naimisiin.ei mitenkään.HARVA NAINEN ON TÄNÄ PÄIVÄNÄ AHDASMIELINEN SIIS HOMO VASTAINEN.JA MIEHETKIN ALKAVAT OLLA AVARAKATSEISIMPIA.ONNEKSI.
      ELÄ JA ANNA TOISTEN ELÄÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7495
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4545
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3287
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2718
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2343
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2342
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2204
    Aihe