Osaako joku auttaa? Oon kärsinyt jo 2 vuotta jatkuvasta vuodosta, välillä limaista ja joskus valkoista. Joskus haisee tosi pahalle ja välillä ei melkein ollenkaan.. Ja tätä on siis jatkunut 2 vuotta putkeen joka päivä! Oon 16 vuotias ja neitsyt vielä niin eikai voi olla sukupuolitautiakaan? En ole kertonut kellekkään enkä haluakkaan.. Osaako joku kertoa mikä vois olla ja eikai vaan mitään syöpää?? Jos olisi syöpä kai mun terveys olis laskenu kahdessa vuodessa? Vai? Muuten oon ihan terve:) kiitos oikeasti paljon jos joku osais auttaa!
Jatkuva vuoto..?
1
115
Vastaukset
- LuultavastiNormaalia
Emättimestä kuuluukin tulla jatkuvasti vähän limaa, kuukautiskierron puolivälissä voi tulla paljonkin. Samalla tavalla kuin suussakin on koko ajan sylkeä, se on normaalia.
Emättimen liman ei kuulu haista selvästi pahalle, paha haju on merkki bakteeriepätasapainosta tai tulehduksesta. Normaalisti lima on joko hyvin miedon hajuista, hajutonta tai hyvältä tuoksuvaa. Jos vuoto haisee selvästi tosi pahalle pitkän aikaa yhtä mittaa, niin kannattaa käydä terkkarilla tai lääkärissä. (Kuitenkin yhdynnässä emättimeen päässyt sperma voi haista , ja siitä voi jäädä pariksi päiväksi epämiellyttävä kalan haju, joten siitä hajusta ei kannata heti huolestua.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738