Audi,Bemari ja Volvokuskit

jdofjdod

Näillä automerkeillä ajavat ovat useimmiten niitä jotka ohittavat sen minkä kerkiävät. Ajetaan aina ylinopeutta.Toisen auton takana ei voida ajaa, vaikka mennään suurinta sallittua nopeutta.. Moottoritiellä mennä vakiona aina vasenta kaistaa.

18

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbovolvo

Mitä sit? Onko se sulta pois vai ottaako vaan muuten pannuun?

• ddwww

Näyttämisen tarve on aika suuri monella liikenteessä.

• dsds

Kyllä tietyillä automerkeillä ajavat törttöilevät eniten liikenteessä. Näin se vaan on.

• audi_mulqvisti

Audipellet on suuria sikoja, maanteiden kovimpia ruunkkareita

• dsds kirjoitti:

Kyllä tietyillä automerkeillä ajavat törttöilevät eniten liikenteessä. Näin se vaan on.

Ja tietyillä malleilla. Itse olen pistänyt merkille 30-sarjan Volvot ja vanhemmat Tojotat. Toki satunnaisia törppöjä löytyy muistakin merkeistä. :)

• audi_muluqero

Ja kovimpia ruunkkareita on ne audihoomot liikenteessä

• delfin84

Myös Mercedeksen kuljettajat käyttäytyy hyvin epäasiallisesti. Ei tietenkään kaikki, mutta melko moni.

• audi_runkkers

Kaikki audijullit käyttäytyy kuin apinalauma

• Volvooilia

En ole moista havainnut, vain alinopeutta körötteleviä tojolooria:-)

• vajaalla.mennäänaidosti

Totta puhut. Jostain kumman syystä noiden merkkien omistajiksi päätyy selvästi keskimääräistä enemmän vajakkeja. Mistä lie johtuu.

• lielie

Kenpä tietäisi mistä lie johtuu, johtuuko lie mistään, vaiko liemistään.

• ddqq
        lielie kirjoitti:

Kenpä tietäisi mistä lie johtuu, johtuuko lie mistään, vaiko liemistään.

Kyllä tietynlaiset ihmset ostavat noita sakemanneja. Ollaan olevinaan jotakin parempaa.En sano että kaikki mutta suurin osa.

• merkistä_riippumatta

Ja "vajaalla.mennäänaidosti" on vajakki riippumatta millä merkillä ajaa tai on ajamatta.

• las564

todistetusti jatkuvasti ohittavilla on heikko itsetunto, samassa ryhmässä on ne jotka ajavat edellä ajavan perässä kiinni.

• aaqq

Näin on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe