Hei
Jatkan vuonna 2011 alkanutta keskustelu kutiavasta ihosta. Itselläni ollut kyseistä vaivaa yli 2 vuotta taukoamatta. Syön joka päivä antihistamiinia.
Nimimerkki mahtavaa paskaa mainitsi, että hänellä on alumiini allergia. Mielenkiintoista, kun käy lukemassa aiheesta siellä kerrotaan, että siedätyshoitoja saaneilla henkilöillä on havaittu tätä kutinaa.
Minä olen nyt melkein 50 v ja olen lapsena siis n. 35 vuotta sitten saanut siedätyshoitoa siitepölyallergiaan.
Miten teillä muilla ? Oletteko saaneet sidätyshoitoa tai jotain muuta rokotetta?
kutiaa,polttaa,iholla "kävellään",keskustelu kaksi
lkh66
1
449
Vastaukset
- maidoton
Hei, onko sua tutkittu ja todettu jollekin tietylle allergiseksi? Itsellä lähti kutina iholta, kun jätin maitotuotteet pois. Kesti alle 3 pv ja oireet poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309