Moi! Oon 15-vuotias poika ja kärsinyt finneistä 1-luokasta lähtien. Välillä tilanne paranee hieman, mutta sen jälkeen se pahenee uudestaan-finnit tulevat samaan paikkaan parin kk. välein. Akneksi tätä ei voi sanoa, koska kasvoissa finnejä ei ole kerralla niin paljoa.
Ongelmana on myös mustapäät ja todella nopeasti rasvoittuva iho, aamulla pestyt kasvot ovat jo ennen puolta päivää kiiltävät ja nuukahtaneet. Mulla on arpia mm. leuassa ja selässä jossa oli aikaisemmin todella sitkeitä ja kipeitä finnejä.
Finnejä ja jotain patteja on myös selässä, käsivarsissa ja rintäkehässä(kin). Tiedän että finnit liittyvät murtosikään mutta rehellisesti sanoen elämä on välillä "tuskaa" - itsetunto on alhaalla ja mistään apteekki/markettituotteista ei ole ollut apua (mm. Basiron jota olen käyttänyt kaksi tuubia-auttoi vain alussa). En ole käynyt iholääkärillä kun ongelma ei ole niin iso että kehtaisin mennä :/.
Onko ketään joka on ollut samassa tilanteessa? mitä pitäisi tehdä :/?
Mitä mun kannattais tehä?
murehtija
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096