FB:ssa oleva Kalevala Korun kirppis

Fiksuako

On mielivaltaisesti ylläpidetty. Ylläpitäjillä ihan omat säännöt ja ilman varoituksia laittaa estoja sivuille, kun kuuntelee vain yhden osapuolen mielipdettä. Ylläpito ei vastaa kysymyksiin ja toimivat itse miten sattuu ja tekevät muille "sääntöjä", jotka eivät omalla kohdalla päde. Ala-arvoista, mutta jos on tarve päteä, niin kannattaa perustaa omat sivut ja esittää "jumalasta seuraavaa" :D

7

1132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 676767

Olen kirjoittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. Jokin järki tämän ryhmän ylläpitoon tulisi, jotain kautta saada. Mitään ilmoittamatta sulkevat sivut, eivätkä edes kuuntele molempia osapuolia. Eivät ilmoita, mitä varten sivuille pääsy on estetty. Voihan väärinkäsityksiä tulla puolin ja toisin. Mutta ei täällä, sillä nämä muijat ovat oikeassa tai ainakin jokin henkilö joka asioista päättää. Härski ryhmä.

• akkoja

Sama meno jatkuu vanhojen korujen kirpputorilla, samat henkilöthän siellä häärää. En suosittele. Mielivaltaista härskiä toimintaa.

• kiusattu777

En minäkään suosittele kumpaakaan. Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Henkisesti sairaat ihmiset ylläpitäjinä; haluavat vain kiusata ja päteä, saavat siitä jonkinlaista tyydytystä itselleen. Todella mielivaltaista ja härskiä touhua. Kalevalakorukirpulla on yksi nainen, joka kiusaa ja härnää asiakkaita muistuttelemalla jatkuvasti säännöistä, vaikka ei olisi aihettakaan ja jos vain uskaltaa jotain vastata hänelle, hän laittaa heti kuvan, jossa tyttö vilkuttaa ja kirjoittaa: "Voi voi sinua raukkaa, hommasit juuri itsesi ulos tältä kirpulta!" ja on oikein onnellinen, että sai taas yhden kiusattua ulos; ihmeellistä, että muutkin ylläpitäjät menevät mukaan ja sulkevat asiakkaan toisensa perään ulos sivulta. ???????? Ei aikuismaista käytöstä.

• audiaturetalterapars

Samaa ihmettelen Kalevala koru-kirppiksestä minäkin. Minut suljettiin pois aikoja sitten, yritin kysellä miksi, mutta vastausta ei tullut. Sitten yritin kysyä, koska rangaistus loppuu ja pääsen takaisin. Eipä tullut vastausta siihenkään. Tosi typerää ja lapsellista mahtailua. Näiden mielipiteiden takia en varmaan pääse takaisin ikinä.

• jaaaha

Olen laittanut pyynnön mutta ei ole vastattu. Onnistuuko siellä kaupat ollenan, jos touhh on tuommoinen?

• Räppäri

Kalevala Koru ja Vanhat suomalaiset korut kirppiksillä on paljon jäseniä, mutta kaupankäynti käy pienen piirin sisällä. Jos jonkun muun korut aiheuttaa kiinnostusta tai johtaa kauppoihin, niin johan punainen kortti lävähtää ilman selittelyjä ja pääsy sivustolle estetään. Turha kysellä ylläpidolta syytä, sillä selkärankaa minkäänlaisen vastauksen antamiseen ei heillä ole. Joidenkin pitää päästä pätemään, jos on pienenä jäänyt vaille leluja.

• SA123

Näitä saman nimisiä Kalevalakorujen kirpputoreja on kaksi. Toinen jossa on paljon enemmän jäseniä on ok sitä voin suositella! Mutta se toinen jossa on reilusti vähemmän jäseniä en suosittele. Sieltä poistetaan jäseniä ilman pätevä syytää ja laittavat vielä eston päälle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe