Vaivaako mahaläski? Kysy mitä tahansa vyötärölihavuudesta, aineenvaihdunnasta ja metabolisesta oireyhtymästä lääkäri Risto Laitilalta. Hän vastaa kysymyksiinne suorassa verkkokeskustelussa keskiviikkona 18.2. klo 17-18 täällä:
http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/vaivaako_vyotarolihavuus_kysy_mita_tahansa_laakari_risto_laitila_vastaa
Apua vyötärölihavuuteen
ET-lehti
1
84
Vastaukset
- Rosvoroope
Kyse ei ole mistään metabolisesta oireyhtymästä vaan siitä, että lasagnen lämmittäminen ja karkkien jatkuva mässyttäminen on liian helppoa. Limu maistuu 'vähän' liian usein ja kahvin kanssa menee pussillinen donitseja. Leffaa kattoessa vähintään kaks pussia sipsejä. Kyllä sitä kukatahansa rupee lihomaan.
Mutta tottakai vika on kipparissa tai suolistossa. Tai lääkärissä, joka ei suostu antamaan jotain ihmepilleriä, joka automaagisesti loitsii läskit pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358