Ostin sellaista jauhekahvi expressoa. Laitoin vettä mukiin mikrossa kuumentamalla. Siihen sitten teelusikallinen sitä vahvaa kahvia.
Joku kirjoittaja sanoi tuollaisen olevan huonoa joidenkin ihmisten hermoille. Jonkinlaisen ylivireystilan se tökötti teki.
Tilalle otin Vanilla teetä. Se lempeää vattalle, hyvää päreille.
Että sain iltakahvin lopetettua.
3
62
Vastaukset
- ikävä.todeta
Vielä kun sais ilman lääkärillä käyntiä vähennettyä tuota viinalla läträämistä. Vie liikaa rahaa ja rikkoo viikkorutiinia. Saa aina a-metrillä yrittää tarkistaa uskaltaako vapaa-ajan ajoon lähtä.
Alkoholisti on alkoholisti lopunikäänsä. Ne viisaammat uskovat kerralla, että leikkiminen kohtuukäytöllä ei onnistu kaikille. - ladaisti
Vitsinikkareilla näkyy menevän mukavasti. Tankkasin siinä Ladaani. Toisella puolella tankkaa ökyAudiaan herrasmies. Roteva ja hyväntuulislta päälle päin vaikuttava.
Päätit sitten tuplata ajoneuvosi arvon, se tuli evästämään. Ka niin, totesin virnuilijalle. Niitähän riittää.
Vanhalta papalta ostamani Lada 1200 L on huippukunnossa. Vain 81000 km ajettu. Olen saanut siintä ostotarjouksia. En myy sippimiehen aarrettani. Olen siitä iloinen.- ladaisti
Eräs varttihulluuden sivujuonne oli laittaa jo aamulla likoon lasilliseen vettä pellavan siemeniä. Niden bakteeritoiminta alkoi huoneenämmössä, tietenkin.
No jälkituote kävi niin liukkaaksi, ettei posliiniastialle aina ehtinyt.
- No lopeta helkkarin spede tuo pellavansiemenriittisi, puuttui Amanda peliin. Niin minä tein ja ongelma poistui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833