minun gerpiilillä on ehkä jokin kasvain tai syöpö tai jokin haava sen vatsan alla enkä haluaisi nähdä kun pieni vaton kärsii :( minä toivon että joku osaisi auttaa sillä en halua nähdä sen kärsivän
apua isällä ei ole varaa viedä gerpiiliäni hoitoon
4
170
Vastaukset
- varaton123
syöpä*** viaton****
- pupelo
On eläinsuojelulain vastaista evätä eläimeltä asianmukainen hoito silloin, kun se eläinlääkäriä tarvitsee. Tämän voisit teroittaa isällesi. Eläimiä ei hankita, jollei niitä voida toimittaa eläinlääkäriin tarvittaessa. Jos on pakko, niin jonkun on tehtävä eläinsuojeluilmoitus.
Voisitko pyytää rahallista apua esim. isovanhemmilta tai muulta aikuiselta, joka saattaisi auttaa sinua ja gerbiiliäsi?- varaton123
asia hoidossa :)
- gerbbu
No hyvä että järjestyy. Uros gerbiileillä on sellainen hajurauhanen mahassa jolla ne merkkaa reviiriään ikään kuin laahautumalla maata vasten tai esineitä. Tämä saattaa näyttää reiältä mahassa tai joltakin muulta, mutta siis jos kyse oli naaras gerbusta tai oikeesti syövästä yms niin hyvä että järjestyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086