Heipparallaa! Olen kesällä 18 täyttävä iloinen ja reipas tyttö. Olen haaveillut jo jonkin aikaa au pairiksi lähdöstä ja ajattelin, että jos se onnistuisi tänä kesänä. Koulun takia pystyisin olemaan toukokuun lopusta elokuun alkuun, mutta jos on tarve, niin voin ehkä olla hieman pidempääkin :)
Tällä hetkellä ykköspaikka, mihin haluaisin olis Lontoo tai joku paikka lähellä Lontoota.
Tykkään lapsista tosi paljon ja oon ollu nyt monena kesänä kesätöissä kummitätini päiväkodissa sekä hoitanut äidin työkaverin lapsia pari kertaa. Ja haluisin kanssa kehittää kielitaitoa, koska siitä vois olla hyötyä ylioppilaskokeessa :) mut pääasiallinen syy, miks haluaisin au pairiks on se, et haluisin kokee erilaisen kesän ja toteuttaa siinä samalla monta unelmaa!
Jos kiinnostuit ja haluat tietää lisää, nii laitapa sähköpostia osoitteeseen manna.saaristo@dnainternet.net
Lupaan vastata kaikille! :)
Auppariksi Britteihin
IloinenAuPair
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319