Etsitkö perheeseesi luotettavaa ja kokenutta lasten/kodinhoitajaa? Täällä olisi 20-vuotias kodinhuoltaja innokkaana tulossa juuri teille. Olen hoitanut lapsia monessa eri perheessä. Työskentelen lastenhoitajana nykyisessä työpaikassani vielä toukokuun loppuun asti, mutta sen jälkeen olen käytettävissä. Olen huumorintajuinen ja tulen hyvin toimeen lasten kanssa. Myöskin kotityöt hoituvat samalla. Olen liikunnallinen ja lisäksi harrastan valokuvausta. Olen aina haaveillut ulkomailla työskentelystä, ja nyt elämäntilanne on sellainen, että pystyisin lähteä. Voisin tulla teille jo kesällä, tai vaihtoehtoisesti syyskuussa! Jos kiinnostuit, ota yhteyttä ja kysele tarkemmin: veera94@hotmail.com
Ps.Voit myös vinkata tutullesi tai tutuntutullesi! =)
Terveisin. Veera
Au-pair tarjolla Espanjaan! Fuengirola/Granada
veeruskaje
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319