Plussakorttia olen tässä odotellut. Ensimmäisestä plussa-lennon tilaamisesta useampi kuukausi ja itse lennoistakin lähes kuukausi. Finnair mainosti plussakorttia jotenkin siten että kortin saa heti pistetaphtuman kirjauduttua, oliko tämä tapahtuma sitten lennon ostaminen vai itse lentomatka, sitä en muista.
Kauanko kestää Finnairin "heti"?
Hetimullekaikkitänne
2
112
Vastaukset
- 158
Normaalit pisteet tulevat vasta lennetyn lennon jälkeen, ei varaamisen jälkeen. Jos lennostakin on jo noin kauan aikaa, kysyisin asiasta suoraan Finnair Plus -asiakaspalvelusta.
- LennonJälkeen
Kyllä vain, lennetyn lennon jälkeen tulee muutamassa viikossa, taisi mennä omallakin kohdalla yli kuukausi, ei muista enää tarkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319