Lähetin grouponille sähkö postia ja sain tälläisen viestin takaisin
Mitä tarkoittaa: Mail Delivery System = postin toimitus järjestelmä
This is the mail system at host smtp-out01.suomi24.fi.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system = Tämä on sähköpostijärjestelmän klo isäntä smtp-out01.suomi24.fi.
Refused - Address
command) =
Refused - Osoite
komento)
Olen pahoillani joutuessani ilmoittamaan teille, että viestisi ei voinut
toimitetaan yhdelle tai useammalle vastaanottajalle. Se ohessa liitteenä.
Lisäapua, lähetä postia postmaster.
Jos teet niin, liitä tämä ongelma raportin. Voit
poistaa omaa tekstiä liitteenä palasi viestin.
Sähköpostijärjestelmä
Tämä on suomennettu Google kääntäjän avulla kaikki teksi ensin on englannin kielinen teksti sitten merkki = ja sen jälkeen suomennos
voisiko joku asinantuja selittää mitä tämä tarkoittaa
ja mitä tämä tarkoittaa: Lisäapua, lähetä postia postmaster minne tämä viesti pitäisi lähettää kun sähköpostissa ei ole sähköposti osoitetta mihin lähettää
Mitä tarkoittaa: Mail Delivery System
8
3988
Vastaukset
- te4Hmk
Miksi sotkit tuon kääntäjällä lähes tunnistamattomaksi?
Näyttää sitä että yrität lähettää väärään osoitteeseen. - Halla-ahon_äänestäjä
BLUETIE.COM on New Yorkissa oleva serveri joka sijaitsee kaupungissa Pittsford siis itärannikolla ja sen omistaa
http://www.wildwestdomains.com/
Yhteytesi liittyy jotenkin Euroopassa teliasoneraan eli ainakin postisi on mennyt USA:han Ruotsin kautta kuten yleensä
Olet tavannut amerikkalainen ystäväsi osoitteen väärin tms. tai se on vanhentunut - laita.oikea.osoite
Laitoit väärään osoitteeseen tai sitten suomi24:n posti rikkoi osoitteen. Veikkaan kuitenkin sinin omaa virhettä tällä kertaa, kun tuossa luki info.com...
- meh_ei_kiinnosta
Osoite vaikuttaa olevan päin persettä eli groupon(at)info.com olis järjellisemmässä muodossa info(at)groupon.com. Toisaalta kun katsoo Grouponin yhteystietoja niin parempi osoite olis support(at)groupon.com tai suora soitto supporttiin.
Suomalaiset taas ottaa yhteyttä info(at)groupon.fi osoitteen kautta joten jään ihmettelemään että mistä perseestä osoitteesi olet repäissyt...- vippevaan
Keksin sen itse koska se vaikutti niin loogiselta. Grouponilla ovat tyhmiä kun eivät ole yhtä loogisia kuin minä. Haistakoot paska koko firma!
- 3Timo
vippevaan kirjoitti:
Keksin sen itse koska se vaikutti niin loogiselta. Grouponilla ovat tyhmiä kun eivät ole yhtä loogisia kuin minä. Haistakoot paska koko firma!
:D
oikee asenne! Asiakas on AINA oikeessa!
- jeh
rekisteröin roskapostiksi se siitä
- applemessage
Power
لُلُصّبُلُلصّبُررً ॣ ॣh ॣ ॣ
冗
Toosa see oon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823