spiritismi

J.S.A.G

Monet ihmiset ovat varmasti menettäneet läheisen. Monet yleensä nuoret,mutta on vanhempiakin jotka haluavat saada yhteyden edesmenneeseen läheiseen. Yleensä se johtaa spiritismiin. Luullaan,että saadaan yhteys tähän kyseiseen henkilöön ketä yrittää tavoittaa. Totuus on se,että spiritismi ei ole se tapa jolla saa yhteyden kyseisee henkilöön. Spiritismissä on ainoastaan pahoja henkiä. Ne voivat uskotella pelaajille että ovat hyviä henkiä tai jopa uskotella pelaajille,että he ovat pelaajien läheisiä. Spiritismissä olevat pahat henget osaavat manipuloida ja huijata pelaajia. Itse yritin hölmönä saamaan yhteyden isomummiini pelaamalla spiritismiä. No tietenkään se ei onnistunut. Pelasin spiritismiä kaverini kanssa. Sen pelin jälkeen n.1viikon ajan kummallekkin meille sattui ja tapahtui. Varjojen näkemistä peileistä äänien kuulemista selkään kosketusta. Olihan se pelottavaa,mutta minua auttoi siinä rukoilla Jeesusta. En ole mikään uskovainen,mutta se auttoi. Spiritismissä olevat pahat henget tulevat Helvetistä,Saatanan valtakunnasta. Mutta kukaan paha henki ei edes Saatana tai Zozo ole yhtä voimakkaita kuin itse Jeesus Kristus Jumalan poika. Tietenkin se on jokaisen oma asia pelaako spiritismiä vai ei,mutta muistakaa olkaa varovaisia. Henkimaailmojen kanssa ei ole leikkimistä.

-J.S.A.G

8

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkigaam

Puperteetissa pelattiin kerran ja sanan ettei kannata. Siinä on sellaiset valtavan pahat voimat kysymyksessä. Myös ne "veijari henget" Voi tyulla antamaan vääriä vastauksia.
      Kaikista helpoin tapa on häiritä edellä menneitä ajatuksen kautta, Ihan vain muistelemalla hyvällä?!!!!!!!!!!!

• ggdghh

Rakkaus ei häviä koskaan, sillä vain rakkaus on itseolevainen toisin kuin vastavoima joka tarvitsee kohteen ollakseen. Spiritismi on itseluomisen(ajatuksena) vahvimpia muotoja.

• mohammed9

Auttaako Allah pahoja henkiä vastaan taistellessa ?

• pitkäänuskossa

Valitettavasti ei auta, vaikka muslimien Allah tarkoittaa kristittyjen Jumalaa. Ongelmana on se, että vain Jeesus Kristus on voittanut saatanan ja kaikki pimeyden voimat Golgatan kuolemalla ja ylösnousemuksellaan. Kunniotuksella Mohammedille. Sinulla on usko Jumalaan.

• ihantosissani

Et sano olevasi uskovainen, mutta tunnut tietävän uskonasiat aika hyvin. Asia spiritismissä on ihan juuri niin kuin sanoit, mutta anna elämäsi todella Jeesukselle ja luovuta itsesi Hänen herruuteen. Ilman henkilökohtaista uskoa ei asioiden totena pitämisestä ole hyötyä ja ajallinen elämä voi päättyä hetkellä milloin hyvänsä.

• ramdom3235

Mun kaveri kokeili spiritismiä ja se ei oo ikinä uskonu mihinkään Jumalaan tai Jeesukseen mutta siis nyt se uskoo kun kokeili ja se ei siis millään uskonut että joku henki tulisi vaa kokeili vähän niin kuin läbällä sit sen mukaan se tunsi semmosen kosketuksen selässä ja sit se lasi alko liikkuu ja se sai melkein sydärin mut se sai sit luvan lopettaa.

• neverdoit

Ei kannata kokeilla. Mun tuttu sekosi ja joutui mielisairaalaan sen leikin seurauksena. Tämä jo 80-luvulla.

• mitädafuq

Demoninkutsumissimulaattori 2015

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5199
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      521
      1755
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe