Joku mies oli puukottanut paria viime yönä Leppävirran kylpylähotellin edessä niin ovatko uhrit vielä hengissä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201502220062438_uu.shtml
Kuka puukotti paria kylpylähotellin edessä?
8
780
Vastaukset
- Järkyttävää
Karmivaa toinen on saanut vakavia vammoja. Mikä motiivi puukottajalla oli tuohan on mielipuolinen teko.
- Salaiset_kansiot
Mitä pirua siellä tapahtui uutisissa ei täsmennetä vieläkään mitään? Jotain tässä nyt salaillaan taas.
- YönKuiskaajat
Pikaista paranemista ja voimia ja jaksamista puukotetuille.
- varkautelainen
Kyll kuulemma ovat hengissä.Onneks.ja jospa tekijä joutuis tiilenpäitä laskemaan.
- Helapää
Aivan varmasti lähtee lusimaan.. Kuulemma seitsemän iskua= osoittaa jo poikkeuksellista julmuutta ja raakuutta, hakenut puukon kotoaan eli aikaa on ollut mietiskellä matkalla että mitä hittoa minä olen nyt tekemässä= suunnitelmallisuus... Eli siinä ja siinä, meneekö edes tapon yrityksenä vaiko jopa murhayrityksenä.
- kyllä
Olin keikalla ja näin tän puukotusjutun. Alapihalla. Olin siis leppiksen ovella pihalla just siihen aikaan.
- varkautelainen
Ja nyt puhutaan että tämä hullu olis vapaalla jalalla.No tuskin on kiva olla noinkin pienellä paikkakunnalla... tommosen teon jälkeen.
- Ökmäää
Eiköhän siinä ollut alkoholilla osuutensa tähän tekoon. Ettei nyt ihan hulluksi haukuta. Kaverin pää ei kestä viinaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751